Thursday, November 12, 2009

Ποιες μάρκες «τρέχουν» στην κρίση

Ποιες μάρκες «τρέχουν» στην κρίση


Σταθερά παραμένουν τα μερίδια αγοράς των μεγάλων κατασκευαστών αυτοκινήτων παρά την έντονη μάχη που δίνεται στα showrooms για περιορισμό των επιπτώσεων της κρίσης στη ζήτηση. Παρά τον έντονο ανταγωνισμό και τις ηχηρές καμπάνιες των εισαγωγέων, τα μερίδια των μεγάλων εισαγωγέων δεν παρουσιάζουν ουσιαστικές διαφοροποιήσεις τον Οκτώβριο.

Στοιχεία της ΟΕΒ και του Τμήματος Οδικών Μεταφορών που επεξεργάστηκε η StockWatch, φέρνουν στην κορυφή των κυπρίων οδηγών τέσσερις μάρκες με παρόμοια μερίδια.

Η μάχη των μεριδίων ανέδειξε τη Suzuki και την Toyota στην κορυφή των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων τον περασμένο μήνα. Το 16,7% ή 278 από το σύνολο των 1876 εγγραφών μεταχειρισμένων οχημάτων ήταν Suzuki και άλλα 278 ή 16,7% Toyota.

Ακολουθεί η Mercedes με 16,4% (274 εγγραφές) και η BMW με 13,8% (230 εγγραφές).

Στις εγγραφές των καινούριων οχημάτων, την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 13% είχε τον Οκτώβριο η Ford καθώς είχε 120 από το σύνολο των 920 καινούριων οχημάτων. Ακολουθεί η Volkswagen με 11,5% (106 εγγραφές), η Nissan με 8,8% (81 εγγραφές) και η BMW με 8,7% (80 εγγραφές).

Αναφορικά με το σύνολο των εγγραφών ιδιωτικών σαλούν, την πρώτη θέση με βάση τα στοιχεία Οκτωβρίου κατέχει η Toyota (340 εγγραφές ή 13,1% μερίδιο αγοράς), ενώ ακολουθούν τα Mercedes με 317 εγγραφές (12,2% μερίδιο αγοράς), τα BMW (310 ή 12%) και τα Suzuki με 302 ή 11,7%. Στη δεκάδα με τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς περιλαμβάνονται τα Nissan, Volkswagen, Honda, Ford, Audi, Mazda, Mitsubishi, Opel και Peugeot.

stockwatch.com.cy

No comments:

Share |