Tuesday, September 28, 2010

Toys ΄R΄ Us: Θα προσλάβει 45.000 εποχικούς υπαλλήλους για τις γιορτές


Toys ΄R΄ Us: Θα προσλάβει 45.000 εποχικούς υπαλλήλους για τις γιορτές

Η Toys "R" Us Inc. ανακοίνωσε σήμερα ότι σχεδιάζει να προσλάβει συνολικά 45.000 εποχικούς υπαλλήλους, ουσιαστικά διπλασιάζοντας το εργατικό της δυναμικό στις ΗΠΑ, καθώς προετοιμάζεται για την περίοδο των εορτών.

Η εταιρεία παιχνιδιών ανακοίνωσε ότι φέτος θα προσλάβει περίπου 10.000 περισσότερους εποχικούς υπαλλήλους σε σχέση με τα τελευταία χρόνια καθώς χρειάζεται να ενισχύσει το προσωπικό της στα 600 προσωρινά καταστήματα Toys "R" Us Express που σχεδιάζει να ανοίξει. Το περασμένο έτος η εταιρεία είχε ανοίξει μόλις 90 τέτοια καταστήματα.

Οι υπόλοιποι 35.000 εποχικοί υπάλληλοι θα επανδρώσουν τα 587 παραδοσιακά καταστήματα της εταιρείας στος ΗΠΑ.

source: capital.gr

ΗΠΑ: Νέα πτώση της μεταποιητικής δραστηριότητας στο Richmond


ΗΠΑ: Νέα πτώση της μεταποιητικής δραστηριότητας στο Richmond


Η μεταποιητική δραστηριότητα στην περιοχή που υπάγεται στην αρμοδιότητα της Federal Reserve Bank of Richmond επιβραδύνθηκε περεταίρω το Σεπτέμβριο.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το Dow Jones Newswires, ο μεταποιητικός δείκτης Richmond Fed υποχώρησε στις -2 μονάδες από τις 11 μονάδες τον Αύγουστο.

Ο δείκτης αποστολών φορτίων υποχώρησε στις -4 μονάδες από 11 μονάδες, ο δείκτης εσόδων του τομέα υπηρεσιών αυξήθηκε στις -5 μονάδες από τις -10 μονάδες ενώ των εσόδων λιανικών πωλήσεων διατηρήθηκε στις -8 μονάδες.

source: capital.gr

Μ. Βρετανία: Ταχύτερος ρυθμός ανάπτυξης σε διάστημα 9 ετών στο β΄ τρίμηνο


Μ. Βρετανία: Ταχύτερος ρυθμός ανάπτυξης σε διάστημα 9 ετών στο β΄ τρίμηνο

Τον ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης των τελευταίων εννέα ετών σημείωσε στο δεύτερο τρίμηνο του έτους η Μ. Βρετανία, ωθούμενη από την αύξηση των αποθεμάτων και την ανάπτυξη των κλάδων των κατασκευών και των υπηρεσιών, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που είδαν σήμερα το φως της δημοσιότητας.

Τα στοιχεία της Office for National Statistics δείχνουν ότι το βρετανικό ΑΕΠ ενισχύθηκε κατά 1,2% σε τριμηνιαία βάση και 1,7% σε ετήσια βάση, χωρίς να έχουν αναθεωρηθεί έναντι των προηγούμενων εκτιμήσεων, ενώ εμφανίστηκαν ανάλογα των εκτιμήσεων των αναλυτών που έλαβαν σε δημοσκόπηση του Dow Jones Newswires.

Επίσης τα στοιχεία δείχνουν το ποσοστό εξοικονόμησης των νοικοκυριών μειώθηκε στο 3,2% έναντι 5,5% στο πρώτο τρίμηνο, που είναι το χαμηλότερο ποσοστό από το τρίτο τρίμηνο του 2008.

Η παραγωγή του κατασκευαστικού κλάδου αναπτύχθηκε με τον ταχύτερο ρυθμό στο δεύτερο τρίμηνο από το 1963, σε ποσοστό 9,5% μετά από πτώση 0,8% στο πρώτο τρίμηνο, ενώ ο κλάδος των υπηρεσιών σημείωσε επέκταση 0,6% στο τρίμηνο.

source: capital.gr

ΗΠΑ: Αύξηση των τιμών κατοικιών για τέταρτο διαδοχικό μήνα


ΗΠΑ: Αύξηση των τιμών κατοικιών για τέταρτο διαδοχικό μήνα

Άνοδο για τέταρτο διαδοχικό μήνα σημείωσαν οι τιμές κατοικιών στις 10 και στις 20 μεγαλύτερες μητροπολιτικές περιοχές των ΗΠΑ, σύμφωνα με το δείκτη S&P Case-Shiller.

Συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το Dow Jones Newswires, ο S&P Case-Shiller των δέκα μεγαλύτερων μητροπολιτικών περιοχών σημείωσε άνοδο 0,8% σε μηνιαία βάση και σε ετήσια 4,1%, ενώ ο S&P Case-Shiller των είκοσι μεγαλύτερων μητροπολιτικών περιοχών ενισχύθηκε 0,6% και 3,2% αντίστοιχα, ενώ αναλυτές έκαναν λόγο για πτώση 0,1%.

Σε εποχικά προσαρμοσμένη βάση ο δείκτης των δέκα μεγαλύτερων περιοχών παράμεινε αμετάβλητος τον Ιούλιο σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, ενώ ο δείκτης των είκοσι περιοχών υποχώρησε 0,1%.

source: capital.gr

ΗΠΑ: Βουτιά της καταναλωτικής εμπιστοσύνης τον Σεπτέμβριο


ΗΠΑ: Βουτιά της καταναλωτικής εμπιστοσύνης τον Σεπτέμβριο

Βουτιά σημείωσε τον Σεπτέμβριο η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις ΗΠΑ για να διολισθήσει στα χαμηλότερα επίπεδα από τον Φεβρουάριο του 2010, σύμφωνα με τα στοιχεία που είδαν σήμερα το φως της δημοσιότητας.

Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης του ιδιωτικού ερευνητικού κέντρου Conference Board υποχώρησε στις 48,5 μονάδες, από το αναθεωρημένο μέγεθος των 53,2 μονάδων τον Αύγουστο. Η αρχική εκτίμηση για τον Αύγουστο τοποθετούσε τον δείκτη στις 53,5 μονάδες.

Οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών σε δημοσκόπηση του Dow Jones Newswires τοποθετούσαν τον δείκτη στις 52,0 μονάδες.

Ο δείκτης υφιστάμενων συνθηκών υποχώρησε στις 23,1 μονάδες από 24,9 μονάδες τον Αύγουστο. Ο δείκτης των προσδοκιών για τους επόμενους έξι μήνες διολίσθησε στις 65,4 μονάδες από 72,0 μονάδες τον προηγούμενο μήνα.

"Η υποχώρηση του Σεπτεμβρίου οφείλεται στις λιγότερο ευνοϊκές συνθήκες στην οικονομική δραστηριότητα και στην αγορά εργασίας σε συνδυασμό με την επιδείνωση του βραχυπρόθεσμου outlook", σημείωσε ο Lynn Franco, επικεφαλής του Κέντρου Ερευνών Καταναλωτή στο Conference Board. "Συνολικά, η εικόνα των καταναλωτών για την κατάσταση της οικονομίας παραμένει αρκετά ζοφερή".

source: capital.gr

H Apple απειλεί τους "μεγάλους" της αγοράς mobile advertising


H Apple απειλεί τους "μεγάλους" της αγοράς mobile advertising


Η Apple (AAPL) ενδέχεται να κερδίζει μερίδιο στην αμερικανική αγορά mobile advertising (διαφημιστική αγορά κινητών τηλεφώνων) αυτό το χρόνο, εις βάρος της Google (GOOG) και της Microsoft (MSFT).

Η Apple θα ολοκληρώσει το χρόνο με 21% της αγοράς, σύμφωνα με εκτιμήσεις που έδωσε στο Businessweek.com η εταιρεία ερευνών IDC. Το μερίδιο της Google θα μειωθεί στο 21%, από 27% τον περασμένο χρόνο, όταν συνυπολογιστούν τα αποτελέσματα της AdMob, του διαφημιστικού δικτύου που αγόρασε το Μάιο. Η Microsoft θα υποχωρήσει στο 7% από 10%.

Οι εταιρείες αναβαθμίζουν το λογισμικό διαφημίσεων και αγοράζουν επιχειρήσεις με σκοπό να πάρουν μεγαλύτερο μέρος της πίτας του mobile advertising, που αναμένεται να υπερδιπλασιαστεί στις ΗΠΑ σε σχεδόν 500 εκατ. δολάρια το 2010, εκτιμά η IDC. Η Apple, κατασκευάστρια των iPhone και iPad, δεν πούλησε διαφημίσεις κινητών τον περασμένο χρόνο. Τον Ιανουάριο, αγόρασε της Quattro Wireless, που είχε 9% της αγοράς το 2009, σύμφωνα πάντα με την IDC. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Steve Jobs ανακοίνωσε το δίκτυο iAd τον Απρίλιο και το παρουσίασε τον Ιούλιο.

«Η εξαγορά της Quattro από την Apple και η παρουσίαση του iAd από τον Steve Jobs έφερε στο προσκήνιο το mobile advertising», τόνισε ο Paran Johar, επικεφαλής marketing του ανταγωνιστικού δικτύου εταιρείας Jumptap.

Πουλήθηκαν: Best Buy, Unilever, DirecTV

Η εισβολή της Apple στις διαφημίσεις κινητών μπορεί να είναι ένας λόγος για τη μείωση των μεριδίων αγοράς των ανταγωνιστών. Από τον Ιούνιο, ο αριθμός των φιρμών που συμφώνησαν να «τρέχουν» διαφημίσεις μέσω του δικτύου iAd της Apple έχει διπλασιαστεί, σχολίασε η Natalie Kerris, εκπρόσωπος της Apple.

Στις 7 Ιουνίου, η εδρεύουσα στο Cupertino της Καλιφόρνια Apple, ανακοίνωσε ότι είχε 60 εκατ. δολάρια δεσμεύσεις από εμπόρους, συμπεριλαμβανομένης της εταιρείας τροφίμων και προσωπικής περιποίησης Unilever (UN), την εταιρεία ηλεκτρονικών Best Buy (BBY), και τον πάροχο υπηρεσιών δορυφορικής τηλεόρασης DirecTV (DTV).

Η Unilever, που η πρώτη της iAd έκανε ντεμπούτο τον Ιούλιο, είναι «εξαιρετικά ευχαριστημένη» με τα αποτελέσματα των διαφημιστικών εκστρατειών, όπως δήλωσε σε συνέντευξή του ο Rob Master, διευθυντής media της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική. Πάνω από το 20% των ατόμων που κάνουν «click» στα iAd της Unilever – που έχουν video και interactive game – έβλεπαν τη διαφήμιση και δεύτερη φορά, υποστηρίζει.

Οι πωλήσεις mobile ads της Google σημειώνουν ραγδαία ανάπτυξη, τόνισε ο Jason Spero, διευθυντής του τομέα κινητών για την Αμερική της εδρεύουσας στο Mountain View της Καλιφόρνια, Google. Η εταιρεία δεν δίνει λεπτομέρειες για τις πωλήσεις διαφημίσεων κινητών του έτους. Ούτε άλλα δίκτυα διαφημίσεων κινητών.

Τα μερίδια αγοράς των Yahoo και Nokia μειώνονται επίσης

«Αν χάνουμε μερίδιο, η αγορά αυτή αναπτύσσεται πιο γρήγορα από κάθε άλλη που έχουμε δει», σημείωσε ο Spero σε συνέντευξη. Η Google έχει αυξήσει τις επενδύσεις της σε mobile advertising και η AdMob θα λανσάρει νέες λειτουργίες το 2011, πρόσθεσε.

Το μερίδιο της Yahoo! (YHOO) στις διαφημίσεις κινητών θα μειωθεί στο 9% φέτος, από 12% πέρσι, ενώ η εδρεύουσα στο Espoo της Φινλανδίας Nokia (NOK) θα δει πτώση στο 2%, από 5%, σύμφωνα με την IDC.
«Πιστεύουμε στην στρατηγική μας και εστιάζουμε στο μέλλον», τόνισε ο Scott Lahde, εκπρόσωπος της εδρεύουσας στο Sunnyvale της Καλιφόρνια, Yahoo. Η Jackie Lawrence, εκπρόσωπος της εδρεύουσας στο Redmond της Ουάσινγκτον Microsoft, και ο Laurie Armstrong, εκπρόσωπος της Nokia, αρνήθηκαν να σχολιάσουν.

Το δίκτυο iAd της Apple ίσως δεν αναπτύσσεται με το ρυθμό που ήλπιζε ο CEO Steve Jobs. Μιλώντας στο παγκόσμιο συνέδριο της εταιρείας Worldwide Developers Conference τον Ιούνιο, ο Jobs είπε ότι το iAd θα «αρπάξει» σχεδόν το ήμισυ του συνόλου των προβλεπόμενων δαπανών για διαφημίσεις κινητών στις ΗΠΑ, στο δεύτερο εξάμηνο του έτους. Αυτό μπορεί να είναι ευσεβής πόθος, λέει η Karsten Weide, αναλύτρια της IDC στο San Mateo της Καλιφόρνια.

Για να αναπτυχθεί ακόμη πιο γρήγορα, το iAd θα χρειαστεί χαρακτηριστικά διαφημίσεων, όπως τη δυνατότητα για τους διαφημιστές να στοχεύουν σε συγκεκριμένες συσκευές. Ο Philippe Browning, διευθυντής στρατηγικής κινητών και ανάπτυξης δραστηριοτήτων της CBS (CBS/A), είπε ότι εγκατέλειψε το iAd όταν είδε ότι η Apple δεν μπορούσε να εξυπηρετεί διαφημίσεις αποκλειστικά για χρήστες iPad. Επέλεξε την AdMob, που προσέφερε μεγαλύτερη ευελιξία.

Η Apple και η Google αντιμετωπίζουν επίσης αυξανόμενο ανταγωνισμό από μικρότερες εταιρείες. Η Jumptap από το Cambridge της Μασαχουσέτης, μπορεί να δει το μερίδιό της να αυξάνεται στο 13% φέτος, από 10% το 2009, ανέφερε η IDC. Η Millennial Media, μία διαφημιστική από την Βαλτιμόρη, ίσως ανέλθει από το 9% στο 11%.

«Η Millenial συνεχίζει να κερδίζει έδαφος γιατί θεωρούμαστε ανεξάρτητοι», δήλωσε ο CEO Paul Palmieri σε συνέντευξη. Η Google προωθεί το λειτουργικό σύστημα κινητών Android, ενώ η Apple πουλάει το hardware. Τα συμφέροντά τους μπορεί να συγκρουστούν με εκείνα των διαφημιστών, σημειώνει.

Νέοι ανταγωνιστές μπαίνουν στην αγορά. Στις 22 Σεπτεμβρίου, η εταιρεία Ericsson (ERIC) ανακοίνωσε το δικό της διαφημιστικό δίκτυο, AdMarket. Η ξένη InMobi άνοιξε γραφεία στις ΗΠΑ τον Ιούνιο. Η κατασκευάστρια εταιρεία του Blackberry, Research In Motion (RIMM) εξετάζει την εξαγορά ενός δικτύου mobile ad, τόνισε ο Weide της IDC. Η RIM δεν ανταποκρίθηκε σε αίτημα να σχολιάσει το θέμα.

«Δεν πρόκειται να είναι αγώνας δύο αλόγων», μεταξύ της Google και της Apple, υπογράμμισε ο Weide. «Η κούρσα δεν έχει σε καμία περίπτωση τελειώσει».

source: capital.gr

Η Moody's θα υποβαθμίσει την Ισπανία - Reuters


Η Moody's θα υποβαθμίσει την Ισπανία - Reuters


Η Moody’s θα υποβαθμίσει πιθανότατα την πιστοληπτική αξιολόγηση της Ισπανίας από το ‘’ΑΑΑ’’, ίσως και αυτή την εβδομάδα, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters. Ωστόσο, τονίζει, οι αγορές αναμένεται να αντιδράσουν μόνο αν η υποβάθμιση είναι πάνω από μία βαθμίδα ή αν θέσει αρνητικό outlook στη χώρα.

Η Moody's έχει θέσει από τα τέλη Ιουνίου την Ισπανία σε τρίμηνη επιτήρηση, με την απειλή υποβάθμισης της αξιολόγησης κατά δύο βαθμίδες. Αντίθετα με την πεποίθηση της κυβέρνησης ότι η αξιολόγηση θα παραμείνει στο ‘’ΑΑΑ’’, οι αναλυτές δεν φαίνεται να έχουν πεισθεί.

Οπως σημειώνεται, οι αναλυτές εκτιμούν πως η Moody's θα ακολουθήσει τις Standard & Poor's και Fitch, που υποβάθμισαν την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας την περασμένη άνοιξη.

source: reporter.gr

Απώλειες 1,1% από τον Nikkei


Απώλειες 1,1% από τον Nikkei

Με απώλειες 1,1% έκλεισε σήμερα ο δείκτης Nikkei [.N225] , καθώς έληξε η προθεσμία αποκοπής των μερισμάτων για το πρώτο εξάμηνο του οικονομικού έτους στο ιαπωνικό χρηματιστήριο, την ώρα που το γεν πλησιάζει τα υψηλά δύο εβδομάδων.

Στη σημερινή συνεδρίαση, ο Nikkei υποχώρησε στις 9.495,76 μονάδες, ενώ ο διευρυμένος δείκτης Topix σημείωσε πτώση 0,8% στις 842,65 μονάδες.

source: naftemporiki.gr

WGC για χρυσό: "Αυτό το ράλι δεν είναι φούσκα"


WGC για χρυσό: "Αυτό το ράλι δεν είναι φούσκα"

Επενδυτές και διαχειριστές κεντρικών τραπεζών αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο τη στρατηγική σημασία του χρυσού ως «κομμάτι» των χαρτοφυλακίων τους, αλλά τα αλλεπάλληλα ρεκόρ συντηρούν ταυτόχρονα τη συζήτηση για το κατά πόσο το ράλι του πολύτιμου μετάλλου αποτελεί «φούσκα», μετά από 10 συναπτά χρόνια ανόδου.

Σε έκθεσή του το Παγκόσμιο Συμβούλιο Χρυσού (World Gold Council) αναλύει την δεκαετή αυτή άνοδο των τιμών του πολύτιμου μετάλλου και διαπιστώνει, μεταξύ άλλων, ότι το σημερινό ράλι των τιμών του χρυσού διαφέρει από στατιστικής πλευράς σε σχέση με άλλες «φούσκες» του παρελθόντος (στεγαστική αγορά ΗΠΑ, τεχνολογική «φούσκα» NASDAQ, ιαπωνική «φούσκα» Nikkei), αλλά και ότι οι σημερινές συνθήκες από πλευράς ζήτησης υποστηρίζουν την συνέχιση της ανόδου των τιμών του μετάλλου.

Σταθερή αύξηση των επενδυτικών ροών

Η ζήτηση για χρυσό έχει ωφεληθεί από επενδυτικές ροές που στόχο έχουν την αναζήτηση ασφαλών τοποθετήσεων και οι οποίες σχετίζονται τόσο με την χρηματοπιστωτική κρίση όσο και με τα μέτρα που ελήφθησαν για να την αντιμετωπίσουν (μέτρα ποσοτικής χαλάρωσης από τις κεντρικές τράπεζες). Αυτό είναι εμφανές από την απότομη αύξηση των επενδύσεων σε χρυσό το 2008, ωστόσο η σημερινή άνοδο των τιμών «σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί απλή αντανάκλαση εκείνων των εισροών», σημειώνεται στην έκθεση του WGC.



Όπως αναφέρεται, η χρηματοπιστωτική κρίση ξεκίνησε περίπου τα μέσα Ιουνίου του 2007, ενώ το ράλι του χρυσού είχε ξεκινήσει πέντε χρόνια νωρίτερα, το 2001-2002. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, οι τιμές του χρυσού ενισχύονταν ακόμα και σε περιόδους στασιμότητας -ή ακόμα και μείωσης- των επενδυτικών ροών και όχι μόνο σε περιόδους αυξημένης επενδυτικής ζήτησης.



Αν και η αναζήτηση ασφαλών τοποθετήσεων πράγματι στήριξε την άνοδο των τιμών του χρυσού το 2008, αυτή η τάση σε μεγάλο βαθμό έχει ατονήσει, αλλά ο χρυσός συνεχίζει να ενισχύεται. Η «ανεξαρτησία» των τιμών του χρυσού από τις συγκεκριμένες εισροές μπορεί επίσης να αποτυπωθεί μέσα από τη σύγκρισή τους με την πορεία του δείκτη VIX, που εκτός από τη μεταβλητότητα του S&P 500 θεωρείται και ένα ασφαλές μέτρο για τη διάθεση ανάληψης ρίσκου των επενδυτών. Από τη σύγκριση αυτή προκύπτει ότι οι τιμές του χρυσού συνέχιζαν να ενισχύονται ακόμα και κατά τη διάρκεια της υποχώρησης του VIX από τις 80 στις 15 μονάδες. Που σημαίνει ότι παρά την σημαντική αλλαγή στην αντίληψη της αγοράς για την έννοια του ρίσκου και την υποχώρηση της αποστροφής ανάληψης κινδύνων, ο χρυσός κατάφερε να σημειώσει άνοδο στο μεγαλύτερο διάστημα αυτής της περιόδου.



Ο χρυσός και άλλες επενδύσεις

Μία συγκριτική προσέγγιση των αποδόσεων του χρυσού με άλλες μορφές επενδύσεων αποκαλύπτει ότι το μέταλλο δεν είναι υπερτιμημένο, αναφέρει το WGC, υπενθυμίζοντας παράλληλα ότι παρά τα αλλεπάλληλα ρεκόρ των ονομαστικών τιμών του, η πραγματική του τιμή ακόμη απέχει από τα ιστορικά υψηλά της.



Στην έκθεση συγκρίνονται ιστορικά οι αναλογίες των τιμών του χρυσού με τις τιμές των S&P 500 και MSCI World ex US Index, αλλά και με τις τιμές στο ασήμι και το πετρέλαιο. Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι σήμερα, οι αναλογίες αυτές βρίσκονται «άνετα» ανάμεσα στα υψηλά και τα χαμηλά του παρελθόντος, παρά τις έντονες διακυμάνσεις που έχουν καταγραφεί στο παρελθόν.



Οι προοπτικές της ζήτησης και ο ρόλος των κεντρικών τραπεζών

Αναγνωρίζοντας ότι με δυσκολία μπορούν οι εκτιμήσεις για τη μελλοντική ζήτηση του χρυσού να βασιστούν σε στοιχεία του παρελθόντος, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Χρυσού εκφράζει την εκτίμηση ότι η ζήτηση μέταλλο έχει ακόμα μεγάλα περιθώρια αύξησης. Και προσδιορίζει ως βασικούς παράγοντες την ταχεία ανάπτυξη των αναδυόμενων αγορών, τη «θεμελιώδη αλλαγή» στη συμπεριφορά των κεντρικών τραπεζών και τις νέες βιομηχανικές χρήσεις του μετάλλου.



Μόνο στην Κίνα, το WGC εκτιμά ότι η ζήτηση θα μπορούσε να διπλασιαστεί εντός της επόμενης δεκαετίας σε σχέση με τα σημερινά επίπεδα. Και ως προς αυτό, παραθέτει στοιχεία που δείχνουν ότι το περιθώριο ενίσχυσης των κατά κεφαλή δαπανών για χρυσό είναι ακόμη μεγάλο.



Ο χρυσός όμως παίζει έναν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο συνολικότερα στις αναδυόμενες οικονομίες. Σήμερα υπολογίζεται ότι παγκοσμίως των 10,7% των αποθεμάτων των κεντρικών τραπεζών διατηρείται σε χρυσό, ενώ το WGC υπογραμμίζει ότι μετά από δύο δεκαετίες οι κεντρικές τράπεζες γίνονται και πάλι καθαροί αγοραστές, με τις αγορές της Κίνας, της Ρωσίας, την Ινδίας και των Φιλιππίνων να ξεχωρίζουν την τελευταία διετία, ενώ προς την ίδια κατεύθυνση έχουν κινηθεί και άλλες κεντρικές τράπεζες, όπως της Σρι Λάνκα, της Βενεζουέλας, του Μαυρίκιου και του Τατζικιστάν.

Ειδικά σε ό,τι αφορά τις κεντρικές τράπεζες αναδυόμενων αγορών της Ασίας, σύμφωνα με την έκθεση τα περιθώρια αύξησης των αγορών χρυσού παραμένουν ακόμη υψηλά.



Βιομηχανικές Χρήσεις

Στην έκθεσή του το Παγκόσμιο Συμβούλιο Χρυσού αναλύει επίσης λόγο τη «μικρότερη αλλά σημαντική» ζήτηση σε χρυσό για βιομηχανικές χρήσεις. Η αγορά των ηλεκτρονικών, με διαφορά η μεγαλύτερη για βιομηχανικές χρήσεις του μετάλλου, αναμένεται να καταγράψει μεγάλη αύξηση ζήτησης μέσα στα επόμενα χρόνια, ενώ σε μεσοπρόθεσμο-μακροπρόθεσμο ορίζοντα η ζήτηση αναμένεται να λάβει ώθηση από την αυτοκινητοβιομηχανία, τις «καθαρές» μορφές ενέργειας και τις κυψέλες καυσίμων.

source: capital.gr

Νέες περικοπές θέσεων στην RBS


Νέες περικοπές θέσεων στην RBS

Στην κατάργηση επιπλέον 500 θέσεων εργασίας σχεδιάζει να προχωρήσει η Royal Bank of Scotland, σύμφωνα με δημοσιεύματα στον ξένο Τύπο, λίγες μόλις εβδομάδες μετά τις περικοπές 3.500 θέσεων στα τμήματα υποστήριξης.

Όπως αναφέρουν τα εν λόγω δημοσιεύματα, ο βρετανικός τραπεζικός όμιλος θα προχωρήσει σε απολύσεις στο τμήμα υποστήριξης της μονάδας επενδυτικής τραπεζικής.

Εκπρόσωπος της RBS δεν επιβεβαίωσε τον αριθμό των περικοπών, ωστόσο ανέφερε ότι οι απολύσεις εντάσσονται στο πλαίσιο του «τρέχοντος προγράμματος αποδοτικότητας».

«Συνεχίζουμε να δημιουργούμε συνέργειες σε όλες τις δραστηριότητές μας προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι διαθέτουμε τους σωστούς υπαλλήλους και πόρους για να καλύψουμε τις ανάγκες των πελατών μας», αναφέρει η τράπεζα σε ανακοίνωσή της.

source: naftemporiki.gr
Share |