Wednesday, August 20, 2008

Vivartia: Επενδύσεις 125 εκ. για ανάπτυξη σε όλα τα πεδία

Vivartia: Επενδύσεις 125 εκ. για ανάπτυξη σε όλα τα πεδία

Ο κύριος όγκος των προς επένδυση κεφαλαίων θα απορροφηθεί από τον κλάδο των γαλακτοκομικών και ποτών.

Στο ποσό των 125 εκατ. ευρώ αναμένεται να φθάσουν φέτος οι επενδύσεις του ομίλου Vivartia, με τον κύριο όγκο των προς επένδυση κεφαλαίων να απορροφάται από τον κλάδο των γαλακτοκομικών και ποτών.

Τα ανωτέρω αναφέρουν πηγές της «Ν», οι οποίες προσθέτουν ότι από το ποσό των 125 εκατ. ευρώ, τα 75 εκατ. ευρώ θα κατευθυνθούν στην εγχώρια αγορά και τα υπόλοιπα 50 εκατ. ευρώ σε ξένες αγορές, όπου ο όμιλος διαθέτει παρουσία.

Σε ό,τι αφορά τον κλάδο των γαλακτοκομικών και ποτών, τα στελέχη της Vivartia έχουν καταρτίσει επενδυτικό πλάνο η αξία του οποίου υπολογίζεται ότι ξεπερνά τα 50 εκατ. ευρώ. Το εν λόγω ποσό αναμένεται να καλύψει τις λειτουργικές ανάγκες του κλάδου από τη ζώνη γάλακτος μέχρι τη διακίνηση των προϊόντων.

Σημαντικά κεφάλαια θα διατεθούν επίσης στις δραστηριότητες του κλάδου εστίασης και ψυχαγωγίας, όπου ο όμιλος ήδη διαθέτει παρουσία με τρία εμπορικά σήματα. Τα Goody's και Flocafe, τα δίκτυα των οποίων ενισχύονται με νέα καταστήματα και το Megusto, ένα σχετικά νέο σήμα το οποίο ουσιαστικά τώρα αναπτύσσεται στη λογική της αλυσίδας, διαφοροποιούμενο εντόνως από τον ανταγωνισμό, τόσο ως προς τα ίδια τα προϊόντα, όσο όμως και ως προς το στήσιμο και το σέρβις. Στα σχέδια του ομίλου περιλαμβάνεται επίσης το άνοιγμα των προαναφερόμενων σημάτων σε Αλβανία και Σερβία, πιθανότατα εντός του 2008.

Κατεψυγμένα

Στον τομέα των κατεψυγμένων προϊόντων ο όμιλος στοχεύει με προγραμματισμένες ενέργειες να ισχυροποιηθεί περαιτέρω στην αγορά της νοτιοανατολικής Ευρώπης, μέσα από τέσσερις στρατηγικούς άξονες:

- Καταρχήν με την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό γενικότερα των υποδομών του στον τομέα της διανομής και των πωλήσεων.

- Με την εξασφάλιση κερδών, αλλά και μιας ανταγωνιστικής θέσης στην αγορά της τομάτας.

- Με την καθιέρωση των λαχανικών και ζυμών.

- Με την αύξηση των πωλήσεων στα νωπά λαχανικά, κυρίως μέσω της προώθησης νέων προϊόντων.

Στο πλαίσιο αυτό, τη φετινή χρονιά θα υπάρξει εντατικοποίηση των ενεργειών στις χώρες της νοτιοανατολικής Ευρώπης με την προώθηση ειδικών συσκευασιών λαχανικών και την προσθήκη προϊόντων ζύμης υπό το brand name "7 Days", κυρίως στη Βουλγαρία και στη Ρουμανία, με παράλληλη διαφήμιση.

Αρτοποιία - Ζαχαρώδη

Σημαντική ανάπτυξη αναμένει φέτος ο όμιλος και στην κατηγορία των προϊόντων αρτοποιίας και ζαχαρωδών. Ειδικότερα εκτιμά ότι οι πωλήσεις του θα αυξηθούν κατά 12%, ενώ περίπου διπλάσιος θα είναι ο ρυθμός αύξησης της κερδοφορίας του. Για την επίτευξη των προαναφερόμενων επιδόσεων η Vivartia θα επιδιώξει:

- Ενίσχυση των μεριδίων των Pita Bakes και των άλλων αλμυρών snacks στην ελληνική αγορά.

- Αύξηση των μεριδίων της στα croissant και τα Bake Rolls, σε όσες χώρες δραστηριοποιείται. Ως πρωταρχικό της στόχο έχει θέσει την κερδοφόρο αγορά της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης.

- Αύξηση των επενδύσεων σε χώρους και γραμμές παραγωγής με στόχο την αποτελεσματική κάλυψη των αυξανόμενων αναγκών της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης.

- Βελτίωση του δικτύου και της οργάνωσης πωλήσεων σε Ελλάδα και Ρωσία.

NAFTEMPORIKI

No comments:

Share |