Tuesday, October 29, 2013

Ο Πάγκαλος για τις παρακολουθήσεις της Ελληνικής Κυβέρνησης (audio)

Την αποκάλυψη ότι η ελληνική κυβέρνηση παρακολουθούσε τον πρεσβευτή των ΗΠΑ στην Αθήνα, έκανε σήμερα μιλώντας στο ραδιόφωνο του Βήμα FM ο Θεόδωρος Πάγκαλος.

Ο πρώην αντιπρόεδρος δήλωσε ότι επί υπουργίας του στο υπουργείο Εξωτερικών γίνονταν παρακολουθήσεις και «στόχος» ήταν ο Αμερικανός πρεσβευτής, ωστόσο δεν διευκρίνισε ακριβώς για ποιο χρονικό διάστημα μιλάει...



Πατήστε εδώ για να ακούσετε το ηχητικό ντοκουμέντο. 


«Εγώ θα σας πω και θα σας φανεί παράξενο ότι κάποτε η ΕΥΠ είχε καταφέρει να παρακολουθεί, όχι μόνο τον Αμερικανό πρέσβη στην Αθήνα, αλλά και τον Αμερικανό πρέσβη στην Άγκυρα. Και κάθε φορά που πήγαινα μαζί με τον καφέ μου και το κουλούρι μου, είχα στο γραφείο μου μια στοίβα με χαρτιά που μου έστελναν, όχι όλα, αλλά αυτά που με ενδιέφεραν. Τον καιρό που ήμουν υπουργός …» δήλωσεχαρακτηριστικά ο θεόδωρος Πάγκαλος κληθείς να σχολιάσει τις αποκαλύψεις ότι η NSA έκανε παρακολουθήσεις και στην Αθήνα.

Υπογράμμισε πάντως ότι, έχουν περάσει περισσότερα από 20 χρόνια, οπότε «έχουν παραγραφεί τα πάντα». Είπε δε ότι οι παρακολουθήσεις σταμάτησαν γιατί «το κατάλαβαν οι Αμερικανοί».



Source:http://www.akous.gr/post.asp?uid=20371

No comments:

Share |