Monday, May 23, 2011

Η MTN στην κορυφή της Αφρικής και 199η στη λίστα του Global 500


Η MTN στην κορυφή της Αφρικής και 199η στη λίστα του Global 500

Λευκωσία: Η MTN αναδείχθηκε ως η πιο ισχυρή μάρκα της Αφρικής, ενώ συγχρόνως είναι η μοναδική αφρικανική εταιρεία – με επιχειρηματική δραστηριότητα σε ολόκληρο τον κόσμο– που περιλήφθηκε στη λίστα BrandFinance Global 500 για το 2011.

Το BrandFinance® Global 500 είναι η πιο περιεκτική λίστα αξιολόγησης – σε παγκόσμιο επίπεδο – όσον αφορά τις πιο ισχυρές μάρκες σε όλες τις αγορές. Στη σχετική λίστα για το 2011, η BrandFinance Global 500 κατατάσσει την ΜΤΝ στην 199η θέση με αξιολόγηση ΑΑΑ, που σημαίνει «εξαιρετικά ισχυρή μάρκα».

«Είναι σπουδαίο να βλέπεις μια εταιρεία που δημιουργήθηκε στην Αφρική να παρουσιάζεται ανάμεσα στις 500 πιο ισχυρές μάρκες στον κόσμο. Αξίζουν συγχαρητήρια στους ανθρώπους της ΜΤΝ για την προσπάθεια που κατέβαλαν για τη δημιουργία μιας τόσο ισχυρής μάρκας, ενώ οι ίδιοι θα πρέπει να θεωρούν τους εαυτούς τους ως τους ως πρότυπα για τις υπόλοιπες Αφρικανικές εταιρείες», σχολίασε ο Oliver Schmitz, διευθύνων σύμβουλος του Brand Finance Νότιας Αφρικής.

Η MTN, με 141,6 εκατομμύρια συνδρομητές και ηγετική θέση στις περισσότερες από τις 21 χώρες όπου δραστηριοποιείται, αποτελεί εμβληματική παρουσία στην Αφρική και τη Μ. Ανατολή, και αυτό οφείλεται εν μέρει στο ότι η εταιρεία έχει αναγνωρίσει εδώ και καιρό την ανάγκη κατανόησης των δεικτών αξιολόγησης της εταιρικής αξίας από τους καταναλωτές.

Η προσπάθεια της ΜΤΝ να κατανοήσει τα κίνητρα, τις ανάγκες, τις προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών, καθώς και άλλες σημαντικές αξίες για τη δημιουργία αισθήματος ικανοποίησης στον πελάτη, αξιοπιστία και βιωσιμότητα, διαδραμάτισαν ουσιαστικό ρόλο στην αποστολή και την επιτυχία της.

«Η MTN έχει αυξήσει το μερίδιο της στην αγορά αξιοποιώντας τη δύναμη της μάρκας της, η οποία αξιολογήθηκε με AAA από το Brand Finance, και προτείνοντας πρωτοποριακές λύσεις σε στοχευόμενα κοινά. Οι θετικές εντυπώσεις για την εταιρεία ενισχύθηκαν σημαντικά εξαιτίας της σύνδεσης της εταιρικής επωνυμίας ΜΤΝ με το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA 2010», πρόσθεσε ο Schmitz.

«Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που αποτελούμε την καλύτερη εταιρεία της Αφρικής στη λίστα του BrandFinance’s Global 500» δήλωσε η εκτελεστική διευθύντρια μάρκετινγκ του Ομίλου ΜΤΝ Jennifer Roberti. «Η κατάταξή μας αποδεικνύει τη γνώση και την ειδίκευση της ΜΤΝ στις ανερχόμενες αγορές και στο μάρκετινγκ και επιπλέον καταδεικνύει αυτό που για εμάς ήταν ήδη γνωστό – ότι οι ανερχόμενες αγορές είναι σε θέση να ανταγωνιστούν σε παγκόσμιο επίπεδο».

Η κορυφή του Global 500 περιλαμβάνει εταιρικές επωνυμίες με δεκαετίες ζωής πίσω τους –IBM, Bank of America, HSBC– ωστόσο η ολοένα και αυξανόμενη εξάρτηση του κόσμου από το διαδίκτυο και την τεχνολογία αντικατοπτρίζεται στην πρώτη θέση της σχετικής λίστας που καταλαμβάνει η Google.


source: philenews.com

No comments:

Share |