Monday, July 1, 2013

Μεσογειακοί: Εφτά μετάλλια απολογισμός


Οκτώ Κύπριοι αθλητές και αθλήτριες ανέβηκαν στο βάθρο στους 17ους Μεσογειακούς Αγώνες στη Μερσίνα...
κατακτώντας εφτά μετάλλια για την Κύπρο δύο χρυσά, δύο αργυρά και τρία χάλκινα.

Τα περισσότερα μετάλλια για τη χώρα μας ήρθαν στο στίβο, όπου πήραμε δύο χρυσά από τις Νεκταρία Παναγή (μήκος) και Ελένη Αρτυματά (200μ.), ένα αργυρό (ομάδα 4x100μ. με τις Ελένη Αρτυματά, Ραμόνα Παπαϊωάννου, Σκεύη Ανδρέου, Δήμητρα Κυριακίδου) και ένα χάλκινο με την Ελένη Αρτυματά (100μ.).

Ενα αργυρό μετάλλιο κατακτήθηκε στην σκοποβολή με τον Γιώργο Αχιλλέως στο σκιτ, ένα χάλκινο στην κωπηλασία με την Άννα Ιωάννου στο σκιφ ελαφρών βαρών και ένα χάλκινο στα 49κ. ταεκβοντό με την Κυριακή Κουττούκη.

Τι είπαν όλοι οι θριαμβευτές αθλητές μας;
Κάνουμε αρχή με την Ελένη Αρτυματά, η οποία λέει πως ο μεγάλος της στόχος είναι να ξαναβρεθεί σ' ένα τελικό όπως το 2009, όταν έτρεξε στον τελικό των 200μ. στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στο Βερολίνο.

Όσο για το πού μπορεί να ρίξει το χρόνο της στο 200άρι; «Πιστεύω ότι με δουλειά και συγκέντρωση το ρεκόρ μου (σ.σ. 22.61) μπορώ να το πλησιάσω. Το πόσο μπορώ να ρίξω το χρόνο μου, δεν μπορώ να το πω. Η καλύτερη αγωνιστική κατάσταση στην οποία βρέθηκα ήταν στην Ινδία (σ.σ. Κοινοπολιτειακοί του 2010), αγώνα που ποτέ δεν έκανα (σ.σ. ακυρώθηκε από τους κριτές)», απαντά. Για το τι μπορεί να κάνει ώστε να βελτιωθεί περισσότερο στο 100άρι, λέει ότι «το πρόβλημα είναι μόνο στο μυαλό κι εκεί πρέπει να τα βρω εγώ με τον εαυτό μου».

Η Ραμόνα Παπαϊωάννου (αργυρό στα 4x100μ.) είπε: «Ήθελα να φύγω με μετάλλιο από αυτή τη διοργάνωση, το καταφέραμε με τα κορίτσια κάνοντας και νέο εθνικό ρεκόρ. Είμαι ευχαριστημένη με τους δυο τελικούς, ειδικά στα 200μ. που ήταν ένα αγώνισμα για το οποίο φέτος δεν προπονήθηκα και κατάφερα να κάνω καλή εμφάνιση και να βελτιώσω το ατομικό μου δυο φορές».

Η Δήμητρα Κυριακίδου (αργυρό στα 4x100μ.) ανέφερε πως «δουλέψαμε περισσότερο τις αλλαγές μας, επειδή δεν θέλαμε να επαναληφθεί το ίδιο λάθος που είχε γίνει στην Λιθουανία (σ.σ. η ομάδα ακυρώθηκε)», για να συμπληρώσει στα λεγόμενά της, η Σκεύη Ανδρέου (αργυρό στα 4x100μ.):

«Με καλύτερη προετοιμασία μπορούμε να φτάσουμε ακόμη πιο ψηλά. Είναι η καλύτερη ομάδα, πιστεύω, που είχαμε στα 4x100μ. μέχρι τώρα και η πιο δυνατή. Πιστεύω πως μπορούμε να κατεβάσουμε ακόμη πιο πολύ το παγκύπριο ρεκόρ».

Γιώργος Αχιλλέως: « Και τώρα προετοιμασία για το Ρίο»
«Πάντα ένα μετάλλιο είναι καλοδεχούμενο. Είμαι χαρούμενος γιατί είναι το τρίτο μου μετάλλιο σε τρεις συνεχόμενους Μεσογειακούς. Φυσικά όταν αγωνίζομαι, πάντα στόχος μου είναι το χρυσό. Δεν παύει όμως ένα μετάλλιο να είναι επιτυχία. Ο συναγωνισμός είναι μεγάλος και η διαφορά πολύ μικρή από τους υπόλοιπους σκοπευτές που βρίσκονται πάντα στον τελικό», σχολίασε ο Γιώργος Αχιλλέως (αργυρό στο σκιτ). «Οι νέοι κανονισμοί νομίζω έχουν κάνει το άθλημα πιο συναρπαστικό και ταυτόχρονα ακόμα πιο δύσκολο. Σίγουρα έχει γίνει πιο συναρπαστικό», πρόσθεσε. Για να καταλήξει: «Οι επόμενοι μου στόχοι είναι τα μετάλλια στους υπόλοιπους αγώνες της χρονιάς, οπόταν και θα συνεχίσω την προετοιμασία μου για το Ρίο».

Η Κυριακή Κουττούκη (χάλκινο στα 49κ. ταεκβοντό), αφού σημειώνει πως «μετά την κατάκτηση του μεταλλίου, πίστεψα περισσότερο στις δυνατότητές μου και κατάλαβα ότι μπορώ να σταθώ αντάξια απέναντι σε δυνατούς αντιπάλους», υπογραμμίζει πως θα συνεχίσει τη σκληρή δουλειά με στόχο περισσότερες επιτυχίες σε πανευρωπαϊκούς και παγκόσμιους αγώνες. «Ο μεγαλύτερος μου στόχος, όμως, είναι η πρόκρισή μου στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016 στη Βραζιλία. Πιστεύω ότι η κατάκτηση ενός μεταλλίου στους Ολυμπιακούς Αγώνες με σκληρή δουλειά και συνεχή προσπάθεια μπορεί να γίνει πραγματικότητα».

Όσο για το πώς προετοιμάζεται για να βρίσκεται σ' αυτό το επίπεδο; «Κάνω καθημερινά προπονήσεις, πρωί και απόγευμα. Συμμετέχω σε τουρνουά α΄ κατηγορία εκτός Κύπρου και μια φορά το χρόνο πηγαίνω σε εξειδικευμένα καμπ για ταεκβοντό, στα οποία έχω τη δυνατότητα να προπονηθώ και να βρεθώ αντιμέτωπη με αθλητές ψηλού επιπέδου, ολυμπιονίκες και παγκοσμιονίκες, από διάφορες χώρες».

Νεκταρία Παναγή: «Περισσότερο πείσμα και δύναμη»
«Αυτό που σκέφτηκα όταν συνειδητοποίησα ότι κέρδισα το χρυσό μετάλλιο στους Μεσογειακούς Αγώνες, ήταν ότι όλη αυτή η προσπάθεια που κάνουμε εδώ και πέντε χρόνια με τον προπονητή μου, Γιώργο Σκέντερ, απέδωσε καρπούς», ανέφερε η Νεκταρία Παναγή (χρυσό στο μήκος).

«Τόσο εγώ όσο και ο προπονητής μου ξέραμε ότι μια θέση στο βάθρο ήταν εφικτή και ήταν ένας από τους στόχους μας φέτος. Δόξα τω Θεό όλα πήγαν καλά και οι κόποι μας ανταμείφθηκαν. Εν τέλει, αυτή μου η νίκη με έκανε να καταλάβω πως όταν θέλεις κάτι πολύ και προσπαθήσεις γι΄ αυτό μπορείς να το πετύχεις», πρόσθεσε.

«Το γεγονός ότι αναδείχθηκα Μεσογειονίκης δεν με κάνει να επαναπαύομαι, αντίθετα, μου δίνει περισσότερο πείσμα και δύναμη για να συνεχίσω. Το χρυσό αυτό επικυρώνει την μέχρι τώρα προσπάθειά μου και ανεβάζει τον πήχη πιο ψηλά για μεγαλύτερες διακρίσεις», σημείωσε.

Όσο για τους στόχους της στη συνέχεια, είπε: «Επόμενος στόχος για φέτος είναι η εξασφάλιση του ορίου για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που θα γίνει τον Αύγουστο στη Μόσχα. Όσο για το μέλλον, στόχος είναι η συμμετοχή στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βραζιλίας το 2016. Πέραν από τις συμμετοχές σε μεγάλες διοργανώσεις, στόχος μου σε κάθε αγώνα είναι να ξεπερνώ τον εαυτό μου και να βελτιώνομαι».

Άννα Ιωάννου: «Πιο γνωστό το άθλημα της κωπηλασίας»

Πώς θα σε βοηθήσει στην καριέρα σου αυτό το μετάλλιο;
«Με αυτό το μετάλλιο το άθλημα της κωπηλασίας έχει γίνει λίγο πιο γνωστό, κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα. Παράλληλα, όμως, ενισχύει τις σπουδές μου στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού και το πιο σημαντικό είναι ότι μου δίνει κίνητρα για να πετύχω και άλλες μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον».

Τι στόχους έχεις θέσει στην καριέρα σου;
«Η φετινή σεζόν δεν έχει τελειώσει για μένα, αφού σ' ένα μήνα θα βρίσκομαι στο Παγκόσμιο Νέων U23 που θα διεξαχθεί στην Αυστρία. Είναι ένας από τους μεγαλύτερους στόχους που έχω θέσει για φέτος. Όσο αφορά στο μακρινό μέλλον, στόχος και όνειρο μου είναι μια Ολυμπιάδα».

Τι προβλήματα έχετε οι αθλητές της κωπηλασίας στην Κύπρο;
«Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε είναι αρκετά. Κυριότερο πρόβλημα είναι οι εγκαταστάσεις. Δυστυχώς, στην Κύπρο ακόμη δεν υπάρχει κωπηλατοδρόμιο στις σωστές προδιαγραφές, ούτως ώστε να διεξάγονται υψηλού επιπέδου αγώνες αλλά και σωστές προπονήσεις. Ο εξοπλισμός μας είναι αρκετά δαπανηρός, με αποτέλεσμα να υπάρχει μειοψηφία σκαφών σε σχέση με τους αθλητές και αυτό δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα στους Ναυτικούς Ομίλους. Γενικά, η κωπηλασία δεν ήταν ποτέ ευρύτερα γνωστή στον κόσμο και εύχομαι και ευελπιστώ με αυτό το μετάλλιο ο κόσμος να ανταποκριθεί θετικά προς αυτό, καθώς και τα αρμόδια όργανα να αγκαλιάσουν και να στηρίξουν την κωπηλασία έτσι όπως της αξίζει».







Source: http://www.shootandgoal.com/page.php?bid=4&id=72253

No comments:

Share |