Saturday, April 10, 2010

Κόντρα Apple και Google για τη διαφήμιση



Κόντρα Apple και Google για τη διαφήμιση

Κορυφώνεται η αντιπαράθεση μεταξύ Apple και Google με την Apple να προσθέτει το δικό της διαφημιστικό σύστημα στην επόμενη έκδοση λογισμικού για το iPhone, iPad και άλλα gadgets κινητής τηλεφωνίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Στιβ Τζομπς, σε πρόσφατη ανακοίνωσή του δήλωσε ότι το νέο λειτουργικό σύστημα θα περιλαμβάνει το iAd, το οποίο θα επιτρέπει στους δημιουργούς προγραμμάτων που είναι διαθέσιμα στο App Store της Apple -πολλά από τα οποία είναι δωρεάν ή κοστίζουν μόλις 99 σεντ- να συμπεριλαμβάνουν διαφημίσεις στο λογισμικό τους.

Η Apple θα πωλεί τις διαφημίσεις, ενώ οι δημιουργοί των εφαρμογών θα εξασφαλίζουν το 60% των εσόδων από τις διαφημίσεις σε κινητά τηλέφωνα.

Το «ντεμπούτο» του iAd αναμένεται να αποτελέσει ανταγωνιστική πρόκληση για τις υπάρχουσες εταιρείες συστημάτων για προβολή διαφημίσεων σε συσκευές κινητής τηλεφωνίας, όπως η AdMob Inc., την οποία εξαγόρασε πέρυσι η Google έναντι 750 εκατ. δολαρίων. Πέραν του iAd, η Apple ανακοίνωσε διάφορα άλλα χαρακτηριστικά για το νέο σύστημα iPhone, το OS 4.0, όπως το πολυαναμενόμενο multi-tasking χαρακτηριστικό, που επιτρέπει στους χρήστες να χρησιμοποιούν ταυτοχρόνως περισσότερα από ένα προγράμματα.

Η Apple προχώρησε στην εξαγορά της Quattro -εταιρείας που δραστηριοποιείται στην αγορά διαφήμισης- έπειτα από τις αποτυχημένες προσπάθειες για την εξαγορά της AdMob, που απέκτησε η Google.

Ο κ. Τζομπς αποκάλυψε ότι μέχρι σήμερα η Apple έχει πωλήσει 50 εκατομμύρια iPhones, αριθμός που αυξάνεται στα 85 εκατομμύρια, εάν συμπεριληφθούν και τα iPods.

source: naftemporiki.gr

No comments:

Share |