Saturday, March 28, 2009

Ντόναλντ Τραμπ: Θυμηθείτε, το δολάριο αρχίζει εδώ!

Ντόναλντ Τραμπ: Θυμηθείτε, το δολάριο αρχίζει εδώ!


Γίνετε εσείς το πρότυπο. Μην περιμένετε να δουλεύουν οι υπάλληλοί σας πιο σκληρά από σας. Εγώ προσωπικά δε χρειάζεται ν’ ανησυχώ γι’ αυτό γιατί δουλεύω επτά μέρες την εβδομάδα και απολαμβάνω το κάθε λεπτό. Αλλά καταλαβαίνω, επίσης, ότι μερικές φορές η εταιρείας σας θα λειτουργεί σαν μια μεγάλη, δυσλειτουργική οικογένεια. Είναι εντελώς φυσικό, αφού οι άνθρωποι συχνά περνούν περισσότερες ώρες με τους συνεργάτες τους απ’ ό, τι με την οικογένειά τους.

Ένας επισκέπτης του γραφείου μου παρατήρησε κάποτε ότι του θυμίζουμε οικογενειακό καβγά. Παραδέχομαι ότι η ένταση του ήχου ανεβαίνει συχνά πυκνά και δεν έπεσε πολύ μακριά στη διαπίστωσή του. Αλλά, αν θέλετε ακύμαντη πλεύση κάθε μέρα, μετακομίστε στη Μεσόγειο.
Οι νικητές βλέπουν τα προβλήματα ως έναν ακόμα τρόπο για να αποδείξουν την αξία τους. Τα προβλήματα ποτέ δεν είναι πραγματική ταλαιπωρία γι’ αυτούς και, αν δεν έχετε καθόλου προβλήματα, τότε μάλλον δεν έχετε επιχείρηση για να διευθύνετε.

Θεωρήστε την εταιρεία σας ένα ζωντανό οργανισμό που αναπνέει, γιατί αυτό είναι. Οι αριθμοί που βλέπετε στα λογιστικά φύλλα καθρεφτίζουν την υγεία αυτού του οργανισμού. Να προσέχετε τα κακά κύτταρα, επιτρέποντας συγχρόνως στα καλά κύτταρα να ευδοκιμήσουν.
Η ανάπτυξη είναι ένδειξη ζωής, γι’ αυτό η οργάνωσή σας πρέπει συνέχεια να προχωράει μπροστά. Είναι πολύ σημαντικό να έχετε πάθος γι’ αυτό που κάνετε. Αν δεν μπορείτε να ενθουσιαστείτε με τη δουλειά σας, πώς περιμένετε κάτι τέτοιο από τους άλλους; Αν οι υπάλληλοί σας μπορούν να δουν και να νιώσουν την ενέργειά σας, είναι φυσικό να επηρεαστούν.

Μην τρομοκρατείτε τους ανθρώπους. Αν το κάνετε, ποτέ δε θα πάρετε μια ειλικρινή απάντηση από κανέναν και θα τορπιλίζετε οι ίδιοι το στόχο σας. Κρατάω ανοιχτή την πόρτα μου και οι συνεργάτες μου ξέρουν ότι είμαι διαθέσιμος και προσεγγίσιμος. Δεν το ρίχνουμε στο κουβεντολόι, αλλά ό, τι πρέπει να γίνει γίνεται, και γρήγορα.
Θυμηθείτε ότι η επιχείρησή σας είναι η δική σας επιχείρηση.

Ακούγεται απλοϊκό, αλλά σε τελική ανάλυση δικό σας είναι το γήπεδο. Η στρατηγική εξαρτάται από σας, το ίδιο και τα αποτελέσματα. Θυμάστε τα διάσημε λόγια του Χάρι Τρούμαν, που τα διατηρούσε στο γραφείο του στο Οβάλ Γραφείο; «ΤΟ ΔΟΛΑΡΙΟ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΕΔΩ». Εγώ έχω ένα παρόμοιο ρητό πάνω στο δικό μου γραφείο. Λέει: «ΤΟ ΔΟΛΑΡΙΟ ΑΡΧΙΖΕΙ ΕΔΩ».

CAPITAL.GR

No comments:

Share |