Wednesday, February 3, 2010
Ποια μοντέλα ανακαλεί η Toyota
Ποια μοντέλα ανακαλεί η Toyota
Έξι μοντέλα της Toyota στην Κύπρο πιθανόν να επηρεάζονται από το πρόγραμμα ανάκλησης στην Ευρώπη που ανακοίνωσε η εταιρεία για προληπτικό έλεγχο στο πεντάλ του γκαζιού.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της κυπριακής αντιπροσωπείας της Toyota, η Toyota Motor Europe ανακοίνωσε σήμερα την ανάκληση 8 μοντέλων Toyota στην Ευρώπη, για τον προληπτικό έλεγχο στο πεντάλ του γκαζιού. Τα εν λόγω μοντέλα και οι περίοδοι παραγωγής, που πιθανόν να επηρεάζονται στην Κύπρο περιορίζονται στα πιο κάτω:
Aygo (Φεβ 2005 – Αυγ 2009)
iQ (Νοε 2008 – Νοε 2009)
Yaris (Νοε 2005 – Σεπ 2009)
Auris (Οκτ 2006 – 5 Ιαν 2010)
Verso (Φεβ 2009 – 5 Ιαν 2010)
Avensis (Νοε 2008 – Δεκ 2009)
«Πολιτική της Toyota είναι η προτεραιότητα στον πελάτη, σε κάθε περίπτωση», δήλωσε ο Tadashi Arashima, Πρόεδρος και CEO της Toyota Motor Europe. «Κατανοούμε ότι η παρούσα κατάσταση δημιουργεί ανησυχίες και ειλικρινά λυπούμεθα γι’ αυτό. Θα θέλαμε επίσης να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες: Το συγκεκριμένο θέμα, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να παρουσιαστεί μόνο κάτω από αντίξοες συνθήκες λειτουργίας και μόνο σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις. Η ενέργεια που ανακοινώνουμε αποτελεί καθαρά και μόνο προληπτικό έλεγχο και στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε και να εγγυηθούμε στους πελάτες μας, τα υψηλά πρότυπα ασφάλειας και ποιότητας της Toyota».
Για αυτά τα οχήματα, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα, ο μηχανισμός του πεντάλ του γκαζιού, σε ακραίες περιπτώσεις να κολλάει σε μία μερικώς πατημένη θέση ή να αργεί να επανέλθει.
Το φαινόμενο αυτό προκαλείται κυρίως επειδή ο μηχανισμός του πεντάλ του γκαζιού ενδέχεται μετά από μακρόχρονη χρήση να φθαρεί. Αυτή η προοδευτική φθορά, σε συνδυασμό με ορισμένες επιπλέον λειτουργικές και περιβαλλοντικές συνθήκες (π.χ. υγρασία, σκόνη), μπορεί να προκαλέσει αύξηση τριβής στο μηχανισμό με αποτέλεσμα το πεντάλ περιοδικά να γίνεται σκληρότερο στη χρήση, αργό στην επαναφορά ή, σε σπάνιες και ακραίες περιπτώσεις, να κολλάει σε μερικώς ανοιχτή θέση.
Η Toyota έχει προβεί σε μέτρα άμεσης αποκατάστασης και αυτή τη στιγμή ακολουθεί μία διαδικασία τελικής αξιολόγησης και επιβεβαίωσης. Μόλις ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, η Toyota θα κοινοποιήσει σε όλους τους εμπλεκόμενους πελάτες της και τα λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη, τις λεπτομέρειες τόσο των διορθωτικών παρεμβάσεων όσο και της διαδικασίας υλοποίησης αυτών.
Άμεση αλλαγή στην παραγωγή και χρήση διαφορετικών υλικών και εξαρτημάτων έχει ήδη εφαρμοστεί σε όλα τα μοντέλα για την ευρωπαϊκή αγορά, στα πλαίσια της πολιτικής της εταιρείας για συνεχή βελτίωση της ποιότητας. Επομένως, δεν υπάρχει καμία απολύτως ανάγκη ή πρόθεση να σταματήσει η ΤΟΥΟΤΑ την παραγωγή της για την ευρωπαϊκή αγορά.
Μεμονωμένες περιπτώσεις έχουν αναφερθεί στην Ευρώπη και η Toyota Motor Europe δεν έχει πληροφορηθεί ή/και καταγράψει οποιοδήποτε ατύχημα σαν αποτέλεσμα αυτού του θέματος.
«Η Toyota», συνεχίζει η ανακοίνωση, «καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διευθετήσει το συγκεκριμένο θέμα το συντομότερο δυνατό για την ικανοποίηση των πελατών της. Η διαδικασία επίλυσης περιλαμβάνει την τοποθέτηση ενός ειδικά διαμορφωμένου ενισχυτικού μετάλλου, μέσα στο μηχανισμό του πεντάλ επιτάχυνσης, το οποίο σκοπό έχει να μηδενίσει τα πιθανά σημεία τριβής μέσα στο μηχανισμό του πεντάλ».
Αν και πρόκειται για ακραία περίπτωση, η Toyota προτείνει όσοι ενδιαφέρονται για τυχόν επιπρόσθετες πληροφορίες να επικοινωνήσουν με την Toyota Κύπρου - Δικράν Ουζουνιάν & Σια Λτδ, στα κατα τόπους γραφεία και εκθέσεις (Λευκωσία 22 400000, Λεμεσός 25 713000, Λάρνακα 24 636488, Παραλίμνι 23 740200 και Πάφος 26 960600).
stockwatch.com.cy
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment