Saturday, January 19, 2008

Online Ads Hit $50 Billion By 2011; Local Reaches $9B By 2012; Pre-Roll, Embeds Gain In '08

Online Ads Hit $50 Billion By 2011; Local Reaches $9B By 2012; Pre-Roll, Embeds Gain In '08


With all the doom and gloom hovering over the economy right now, analyst reports heralding brighter days for the future of internet ad spend continue to be released.

Below are three separate reports offering prognostications for online ad spending from a general perspective, another with a strictly local viewpoint and, lastly, an examination of streaming media:

-- Online ad spend doubles in five years: According to the Yankee Group, the U.S. online ad market will hit $50.3 billion in revenue by 2011 - more than double 2007’s revenue. The underlying reasons for this rosy picture rests on the disparity between current media usage and spending by marketers. The web claims roughly 20% of overall media consumption in the U.S. right now - but advertisers currently invest only 7.5% of their budget online. The gap will start to be bridged by 2011, when Yankee predicts that online will comprise nearly 25% of all media consumption and 15% of the ad spend.

-- Healthy, with caveats: As a number of forecasts and recent ad spend tallies have noted, online advertising’s growth remains healthy. But the law of large numbers, for one thing, has led to a gradual slowdown in the rate of those gains. Another reason for the slower growth, often cited by groups like the Interactive Advertising Bureau, is the lack of reliable metrics. But if a sustained recession hits the U.S., that could diminish that growth even further, complicating predictions such as this one.

-- Local online ads close in on $9 billion by 2012: Separately, JupiterResearch projects local online advertising will grow at a CAGR of 13% from 2007 to 2012, coming in at $8.9 billion. That’s faster than online advertising as a whole, which Jupiter expects to rise a CAGR of 12%). Display and search ads are the main drivers, with CAGRs of 18% and 16%, respectively, over the next five years. Meanwhile, online local classified advertising, which is a relatively much larger and more mature market, will grow at a CAGR of 10%. But within that category, there is significant room for growth, particularly in the case of web-based real estate ads, which Jupiter argues has not attained its real potential.

-- Opportunity for online in the housing crisis: Jupiter even finds a possible silver lining for internet real estate classifieds. If the housing slump deepens, it could lead sellers and agents to rely on local web advertising, because of the lower cost and wider range of services offered by sites like Zillow and Trulia..

-- Streaming media remains strong: Also this past week, Dublin’s Research and Markets issued its assessment of streaming media, with a look back over the past five years and a forecast for 2008. It estimated that the size of the market for both streaming audio and video ads in 2006 was $990.3 million, up 128% over 2005’s $433 million. Although it couldn’t sustain that level in 2007, Research and Markets forecast 40% gains for streaming media in 2007 to $1.38 billion.

-- Pre-roll vs. embeds: Research and Markets anticipates pre-roll ad revenues to have made up 26.7% of gross video expenditures in 2007 and 28.5% in 2008. In comparison, embedded units made up an estimated 58.8% last year. This year, embeds’ share is forecast to comprise 55.9%. The billings of gross pre-roll ads are estimated to have come in between $36-$43 million per month last year.

FORBES.COM

J.P.Morgan: Φιλοδοξίες για επέκταση μέσω εξαγορών

J.P.Morgan: Φιλοδοξίες για επέκταση μέσω εξαγορών

ΤΗΝ ΙΔΙΑ ώρα που πολλοί ανταγωνιστές της προσπαθούν να κλείσουν τις πληγές τους από την έκθεσή τους στην αγορά ενυπόθηκου χρέους υψηλού ρίσκου, η J.P.Morgan Chase & Co. «βλέπει» επέκταση.

Με στήριγμα έναν εύρωστο ισολογισμό και μία ισχυρή μετοχή (αν και έχει υποχωρήσει από τα υψηλά της), ο Τζέιμς Ντίμον, διευθύνων σύμβουλος της J.P.Morgan, που ξεπέρασε την Τετάρτη τη Citigroup σε κεφαλαιοποίηση, δείχνει πόσο δυναμικά ορισμένες τράπεζες που κατάφεραν να επιβιώσουν από τη μεγάλη πιστωτική κρίση επαναφέρουν στο προσκήνιο τις φιλοδοξίες τους για επέκταση τόσο μέσω εξαγορών όσο μέσω εξάπλωσης στους τομείς εκείνους που οι ανταγωνιστές της οπισθοχωρούν.

Παρά την πτώση 34% των κερδών της στο τέταρτο τρίμηνο και τα πιο αυστηρά στάνταρντ σε δραστηριότητες έκδοσης μετοχών ή άλλων τίτλων, η J.P.Morgan ανακοίνωσε ότι ο όγκος των ενυπόθηκων δανείων της αυξήθηκε κατά ένα-τρίτο συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Εκμεταλλευόμενη την ελεύθερη πτώση πολλών ομίλων χορήγησης ενυπόθηκων στεγαστικών δανείων, η J.P.Morgan ενίσχυσε το μερίδιό της στην αμερικανική αγορά ενυπόθηκου χρέους περίπου στο 11% από το 6% πριν από έξι μήνες, σύμφωνα με τον Μάικλ Καβάναχ, οικονομικό διευθυντή της τράπεζας.

Τα καλύτερα όμως δεν έχουν έρθει ακόμη. Μετά από μία τριετή προσπάθεια μείωσης του κόστους και μεγάλων επενδύσεων σε τεχνολογία και στο βασικό πεδίο δραστηριοτήτων, ο Ντίμον υπογράμμισε την Τετάρτη ότι το χρηματοοικονομικό τοπίο που έχει δεχθεί πλήγμα καθιστά πολύ πιο πιθανόν για τη J.P.Morgan να προβεί σε εξαγορές, όπως ευρέως αναμένουν αναλυτές και επενδυτές.

Εδώ και καιρό, ο Ντίμον εποφθαλμιούσε ομίλους, όπως η SunTrust Banks με έδρα την Ατλάντα και η Washington Mutual στο Σιάτλ. Οι μετοχές των δύο τελευταίων υποχώρησαν κάθετα από τον Αύγουστο όταν ξέσπασε η πιστωτική κρίση, εξέλιξη που τους καθιστά πιθανούς φθηνούς στόχους.

Καθώς μάλιστα πολλές εταιρείες της Wall Street αντιμετωπίζουν προβλήματα, ο Ντίμον ίσως να μην διστάσει να ρίξει το βλέμμα του και σε επιχειρήσεις όπως Morgan Stanley και Bear Stearns, είτε για συγκεκριμένο ενεργητικό είτε και για κάτι μεγαλύτερο.

Αλλωστε και άλλοι διευθύνοντες σύμβουλοι στην αγορά ιδιωτικού μετοχικού κεφαλαίου αναμένουν αλλαγές στη συγκεκριμένη αγορά, καθώς εξασθενημένες επιχειρήσεις αναζητούν καταφύγιο ανάμεσα στους ισχυρότερους ομίλους.

NAFTEMPORIKI

Κρατική ενίσχυση και φθηνό χρήμα απέναντι στην κρίση

Κρατική ενίσχυση και φθηνό χρήμα απέναντι στην κρίση

Η απουσία λεπτομερειών από τον Αμερικανό πρόεδρο για την ανάπτυξη της οικονομίας έδωσε τροφή για αμφιβολίες εάν τα τονωτικά μέτρα μπορούν να βοηθήσουν
«ΠΑΚΕΤΟ» φοροαπαλλαγών και άλλων μέτρων συνολικής αξίας 140 δισ. δολαρίων ζήτησε ο Αμερικανός πρόεδρος Τζορτζ Μπους για την τόνωση της αμερικανικής οικονομίας, αν και τίθενται αρκετά ερωτηματικά ως προς την ικανότητά του να βγάλει την οικονομία από το σημερινό αδιέξοδο. Την ίδια ώρα, Αμερικανός διαμορφωτής πολιτικής αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο περισσότερων μειώσεων των επιτοκίων, χωρίς ωστόσο να αγνοεί εντελώς και τον πληθωρισμό.

Σε ομιλία του στο Λευκό Οίκο ο πρόεδρος δεν αναφέρθηκε σε λεπτομέρειες, περιοριζόμενος στο ότι η δέσμη μέτρων θα περιλαμβάνει φοροαπαλλαγές τόσο προς επιχειρήσεις όσο και προς καταναλωτές και το ύψος όλων των μέτρων συνολικά υπολογίζεται τουλάχιστον στο 1% του ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος των ΗΠΑ.

«Το σχέδιο αυτό θα πρέπει να στηρίζεται σε ευρεία βάση φορολογικής ανακούφισης με άμεσο αντίκτυπο στην οικονομική ανάπτυξη, χωρίς να έχει καμία σχέση με το είδος των προγραμμάτων δαπανών τα οποία έχουν περιορισμένο άμεσο αντίκτυπο στην οικονομία», είπε ο Μπους στους δημοσιογράφους.

Eπικαλούμενος συμβούλους του, ο Αμερικανός πρόεδρος υπογράμμισε ότι η αμερικανική οικονομία μπορεί να συνεχίσει να αναπτύσσεται, παρότι υπάρχει ο κίνδυνος επιβράδυνσης. Προσέθεσε δε ότι οι πρόσφατοι κλυδωνισμοί στις αγορές αποτελούν ένα φυσιολογικό και υγιές γεγονός για την οικονομία και δεν αποτελούν απαραιτήτως ένδειξη εξασθένησης.

Ωστόσο, οι προτάσεις και η απουσία λεπτομερειών έδωσε τροφή στους Δημοκρατικούς για επικρίσεις, εκφράζοντας αμφιβολίες κατά πόσο τα τονωτικά μέτρα θα βοηθήσουν τα εκατομμύρια χαμηλόμισθων που δέχονται τεράστιες οικονομικές πιέσεις.

Ούτε και ο υπουργός Οικονομικών Χένρι Πόλσον κατάφερε να δώσει πιο διαφωτιστική εικόνα για τα μέτρα, λέγοντας απλώς ότι στόχος είναι η φορολογική ανακούφιση όλων εκείνων που πληρώνουν μεγάλους φόρους. Παραδέχθηκε ότι δεν αποτελούν πανάκεια, αλλά μετέφερε τις κυβερνητικές εκτιμήσεις ότι τα μέτρα αυτά θα μπορούσαν να οδηγήσουν στη δημιουργία επιπλέον 500.000 θέσεων εργασίας.

Παράλληλα, ο διοικητής της ομοσπονδιακής κεντρικής τράπεζας του Ρίτσμοντ, Τζέφρι Λάκερ, θεωρεί ότι είναι «αρκετά πιθανόν» να υπάρξουν περισσότερες μειώσεις των επιτοκίων, όπως απαιτεί η επιβράδυνση της αμερικανικής οικονομίας.

Πρόκειται για σημαντική αλλαγή τόνου από τον Λάκερ, ένα από τα μεγαλύτερα «γεράκια» της Fed, που επανειλημμένως είχαν ταχθεί κατά της μείωσης των επιτοκίων το 2006. Ο κεντρικός τραπεζίτης αναφέρει ότι άρχισε να αλλάζει θέση μετά τα εξασθενημένα στοιχεία του Δεκεμβρίου για την αγορά απασχόλησης. Επενδυτές αναμένουν ότι η Fed θα μειώσει το βασικό επιτόκιό της κατά 50 μονάδες βάσης στη συνεδρίαση της 29ης/30ης Ιανουαρίου και τα σχόλια του Λάκερ ενισχύουν αυτό το ενδεχόμενο.

Τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν χθες για το καταναλωτικό κλίμα για τις αρχές Ιανουαρίου ήταν ενισχυμένα, αν και εξακολουθούν να είναι λιγότερο αισιόδοξα συγκριτικά με πέρυσι. Ο δείκτης όμως του Conference Board για τη μελλοντική οικονομική δραστηριότητα υποχώρησε για τρίτο διαδοχικό μήνα το Δεκέμβριο, υποδηλώνοντας εξασθένηση της αμερικανικής οικονομίας.

NAFTEMPORIKI
Share |