Thursday, September 24, 2009

Στρατηγική συμμαχία Nielsen και Facebook


Στρατηγική συμμαχία Nielsen και Facebook



Σε πολυετή στρατηγική συμμαχία προχωρούν η Nielsen, η μεγαλύτερη εταιρεία έρευνας αγορών στον κόσμο, και το Facebook, το μεγαλύτερο παγκοσμίως κοινωνικό δίκτυο (social media network) με 300 εκατομμύρια χρήστες.

Οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν πάνω σε προϊόντα και λύσεις που θα επιτρέψουν στους εμπλεκόμενους της online αγοράς την καλύτερη κατανόηση της αξίας του Διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων στο πλαίσιο μιας συνολικά σχεδιασμένης στρατηγικής επικοινωνίας και marketing.

H πρώτη υπηρεσία που υλοποιείται στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας είναι η Nielsen BrandLift, που μετρά την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στο Facebook, μέσω μιας σύντομης και απλής έρευνας μιας ή δύο ερωτήσεων.

Η υπηρεσία Nielsen BrandLift θα είναι εμπορικά διαθέσιμη στις Ηνωμένες Πολιτείες τους ερχόμενους μήνες και έως το τέλος του χρόνου αναμένεται να διεξαχθούν εκατοντάδες μελέτες με πελάτες που διαφημίζονται στο Facebook.

Οπως ανακοινώθηκε «η Nielsen θα διατηρήσει τα υψηλά standards που τη χαρακτηρίζουν σχετικά με το σεβασμό της ιδιωτικής ζωής, χρησιμοποιώντας πάντα μια ανοικτή, διαφανή προσέγγιση στην έρευνα για το Facebook».

Η αύξηση της εμπιστοσύνης των διαφημιζόμενων στα νέα μέσα είναι μια βασική παράμετρος για την ανάπτυξη του κλάδου.

Με το νέο αυτό προϊόν, καθώς και με άλλα εργαλεία που θα αναπτυχθούν στο μέλλον, η Nielsen αποσκοπεί στο να συνεχίσει να γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του marketer και του καταναλωτή, παρέχοντας μια βαθύτερη κατανόηση σχετικά με τη λειτουργία της online επικοινωνίας.

naftemporiki

No comments:

Share |