Saturday, November 14, 2009

Bing vs. Google: H Microsoft αντεπιτίθεται



Bing vs. Google: H Microsoft αντεπιτίθεται


Μόλις σήμερα κυκλοφόρησε online η επίσημη πλέον αγγλική έκδοση του Bing, μετά την beta version (δοκιμαστική), που είχε ξεκινήσει από τον προηγούμενο Ιούνιο. Με αυτόν τον τρόπο η Microsoft επιδιώκει να «χτυπήσει» την παντοδυναμία του Google, αυτήν την φορά σε Ευρωπαϊκό έδαφος.

Το άρθρο συνεχίζεται παρακάτω
«Είχαμε μια ομάδα πενήντα ατόμων που εργάστηκαν σκληρά από τον Ιούνιο, για να κάνουν την μηχανή να δουλέψει καλύτερα στο Ηνωμένο Βασίλειο», λέει ο Ashley Highfield, διευθύνων σύμβουλος της Microsoft στον συγκεκριμένο τομέα. «Συγκεκριμένα, θέλουμε να υπερέχουμε στο ηλεκτρονικό εμπόριο, μιας και ο βρετανικός λαός υπερτερεί σε σχέση με αυτόν στις ΗΠΑ όσον αφορά τις online αγορές. Πολύ περισσότερο τώρα που πλησιάζουν και τα Χριστούγεννα».

Προς το παρόν, το μερίδιο του Bing στην ηλεκτρονική αναζήτηση δεν ξεπερνάει το τρία τοις εκατό και είναι σχεδόν ίδιο με αυτό του προκατόχου του, Windows Live Search. «Είχαμε ένα καλό μερίδιο αγοράς ήδη από τον Ιούνιο, χωρίς καμία εμπορική προώθηση από πλευράς μας», λέει ο Highfield. «Γνωρίζουμε προς το παρόν, ότι ένα πενήντα τοις εκατό των ανθρώπων που κάνουν αναζήτηση στο διαδίκτυο ξοδεύουν περίπου τριάντα λεπτά για να το κάνουν, κάτι που πιθανώς εξηγεί γιατί το τριάντα τρία τοις εκατό από αυτούς είναι δυσαρεστημένοι με την τωρινή μέθοδο αναζήτησης. Δεν προσπαθούμε να φτιάξουμε ένα παρόμοιο προϊόν με τα υπόλοιπα. Έχουμε κάνει πολλές έρευνες για να συγκεντρώσουμε τις διαθέσιμες πληροφορίες σε μια συγκεκριμένη θέση για τους χρήστες μας».

Η προσέγγιση του Bing όσον αφορά την αναζήτηση βασίζεται σε μια περισσότερο οπτική προσέγγιση σε σχέση με αυτή που προσφέρουν οι ανταγωνιστές του. Αναζητήσεις για μια συγκεκριμένη εταιρεία δεν θα εμφανίζουν μόνο ένα link της σελίδας, αλλά και επιπλέον δεδομένα, όπως εικόνες, τηλέφωνα, ακόμα και πλαίσια αναζήτησης. Οι χάρτες έχουν επίσης συμπεριληφθεί στην αναζήτηση, καθώς και η δυνατότητα για αναζήτηση στα feeds του Twitter.

«Θέλουμε να βάλουμε ένα τέλος στον ‘μπρος- πίσω’ χαρακτήρα της αναζήτησης, που όταν δεν βρίσκεις αυτό που θες πρέπει να πας πάλι πίσω και να πληκτρολογήσεις κάτι νέο», λέει ο Highfield. «Αυτό που θέλουμε είναι να εμφανίσουμε όλα τα δεδομένα που θέλει ο χρήστης σε μία και μόνο σελίδα».

Η Microsoft έχει ξοδέψει μέχρι σήμερα δύο εκατομμύρια δολάρια, για να βελτιώσει και να προωθήσει το Bing, αλλά φαίνεται απίθανο να καταφέρει να εκθρονίσει τον «βασιλιά» της αναζήτησης Google, λένε οι ειδικοί. Το Google ξεκίνησε σαν μια ιδέα που πραγματοποιήθηκε με μεράκι και επαγγελματισμό, με στόχο να εξυπηρετήσει και να αρέσει σε όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες. Το Bing από την άλλη, χρησιμοποιείται ως ένα ακόμη βέλος στην φαρέτρα της Microsoft, με το οποίο θέλει να ανταγωνιστεί στα ίσια το παντοδύναμο Google. Έως τώρα στην Αμερική απέτυχε παταγωδώς. Λέτε να τα καταφέρει στην Αγγλία;

euro2day.gr

No comments:

Share |