Friday, October 9, 2009
Alpha Bank: Καταργούνται ή συγχωνεύονται το ένα τέταρτο των Διευθύνσεων
Alpha Bank: Καταργούνται ή συγχωνεύονται το ένα τέταρτο των Διευθύνσεων
Καταργούνται ή συγχωνεύονται περίπου το ένα τέταρτο των σημερινών Διευθύνσεων και Υποδιευθύνσεων της Τραπέζης Alpha Bank και ενοποιούνται οι τίτλοι σε παρεμφερείς θέσεις ευθύνης, στα πλαίσια του νέου οργανωτικού σχήματος που θα ισχύσει από τον Οκτώβριο του 2009. Επιπλέον, αναβαθμίζεται η δομή για την ενδυνάμωση και τη μελλοντική ανάπτυξη της Τραπέζης με τη δημιουργία θέσεως Chief Operating Officer. Παράλληλα, στους Γενικούς Διευθυντές, υπάγονται το νέο επίπεδο των Ανωτέρων Διευθύνσεων, οι Διευθύνσεις και οι Υποστηρικτικές Διευθύνσεις.
Προωθείται νέο οργανωτικό σχήμα λειτουργίας για τις διεθνείς δραστηριότητες Σύμφωνα με τη διεθνώς επικρατούσα οργανωτική δομή τραπεζών με παρόμοιο εύρος δραστηριοτήτων και λαμβάνοντας ταυτοχρόνως υπ' όψιν την ανάγκη για ασφαλέστερη έκθεση σε κινδύνους, οι κεντρικές επιχειρησιακές και υποστηρικτικές Μονάδες της Τραπέζης αποκτούν πιο ενεργό ρόλο αλλά και ευθύνη για το αποτέλεσμα των διεθνών δραστηριοτήτων από κοινού με τις διευθυντικές ομάδες κάθε χώρας.
Με το νέο οργανωτικό σχήμα η Alpha Bank προσβλέπει σε:
Αύξηση των εσόδων
Στο εξωτερικό, το νέο οργανωτικό σχήμα θα επιτρέψει την καλύτερη αξιοποίηση της εμπειρίας και των βέλτιστων πρακτικών των Μονάδων Retail και Wholesale Banking. Στην Ελλάδα, η αύξηση των εσόδων θα προκύψει από την ανάπτυξη νέων προϊόντων και την πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση υφιστάμενων αλλά και νέων τμημάτων πελατείας.
Έλεγχο και μείωση του κόστους
Η δημιουργία ενός ισχυρού Chief Operating Officer, η ενίσχυση των υποστηρικτικών Μονάδων (back offices), η αναβάθμιση των προμηθειών, η δημιουργία μίας κεντρικής μονάδας σχεδιασμού και ελέγχου, και η μείωση των συνολικών διοικητικών θέσεων θα οδηγήσουν σε αποτελεσματικότερο έλεγχο και σε μείωση του λειτουργικού κόστους.
Διασφάλιση διαφάνειας και προστασίας έναντι κινδύνων
Η ενίσχυση του ρόλου του Chief Financial Officer σε θέματα διαχειρίσεως κινδύνων (risk management) και χρηματοοικονομικής παρακολουθήσεως, ο διαχωρισμός της ευθύνης για την έγκριση των πιστώσεων, η συνεργασία των κεντρικών υποστηρικτικών Μονάδων με τις Εταιρίες του Ομίλου στο εξωτερικό και η στενότερη παρακολούθηση των καθυστερήσεων εξωτερικού είναι οι κυριότερες από τις παρεμβάσεις που αποσκοπούν στην περαιτέρω ενίσχυση της διαχειρίσεως κινδύνων αλλά και της έγκυρης πληροφορήσεως των Μετόχων.
Ανάδειξη Στελεχών
Η αναβάθμιση του ανθρωπίνου δυναμικού και η δημιουργία νέων θέσεων αυξημένης ευθύνης δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την ανάδειξη μίας ισχυρής διευρυμένης ομάδας Στελεχών που θα αποτελέσουν την κινητήριο δύναμη για τη μελλοντική ανάπτυξη της Τραπέζης.
reporter.gr
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment