CAIR: 4ωρη καθήλωση στόλου
Καθηλωμένος βρίσκεται ο στόλος των Κυπριακών Αερογραμμών στο αεροδρόμιο Λάρνακας μέχρι το μεσημέρι λόγω της 4ωρης απεργίας, που προκήρυξε η Συντεχνία Πιλότων ΠΑΣΥΠΙ από τις 8 το πρωί μέχρι τις 12 το μεσημέρι.
Όπως δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο εκπρόσωπος τύπου των Κυπριακών Αερογραμμών, Κυριάκος Κυριάκου, οι ΚΑ έχουν αναδιαμορφώσει το πτητικό τους πρόγραμμα. «Επηρεάζονται από αυτήν την αδικαιολόγητη απόφαση των πιλότων 2400 και πλέον επιβάτες και 30 πτήσεις προς διάφορους προορισμούς από και προς», είπε. Σημείωσε ότι από την πρώτη ώρα που πήραν το τελεσίγραφο των πιλότων την Παρασκευή, αναπροσάρμοσαν το πτητικό τους πρόγραμμα και ενημέρωσαν τους επιβάτες. Ερωτηθείς αν θα υπάρξουν διαβουλεύσεις με τη συντεχνία των πιλότων, ο κ. Κυριάκου είπε ότι αυτή τη στιγμή η ΠΑΣΥΠΙ πραγματοποιεί σύσκεψη με τις υπόλοιπες συντεχνίες των ΚΑ, οι οποίες έχουν υπογράψει με την εταιρεία συμφωνία για επαναφορά αυξήσεων και προσαυξήσεων για τα επόμενα δύο χρόνια.
«Την ίδια αυτή πρόταση που έχουν υπογράψει και προσυπογράψει οι τέσσερις άλλες συντεχνίες τη θέτουμε και για τους πιλότους και τους καλούμε να την υπογράψουν και αυτοί. Είναι η έσχατη υποχώρηση από πλευράς των ΚΑ γιατί για μας έχει μεγαλύτερη σημασία η διατήρηση συνθηκών εργασιακής ειρήνης στις ΚΑ, είπε. Κάλεσε στη συνέχεια, έστω και την υστάτη όπως είπε, τη συντεχνία της ΠΑΣΥΠΙ, να συναισθανθεί τις ευθύνες της και να μη δώσει συνέχεια στην απεργία.
Ανέφερε ότι οι Κυπριακές Αερογραμμές βρίσκονται σε αναμονή για να δουν τι θα γίνει. «Τους έχουμε διαμηνύσει την πρόταση μας, ήδη είχαμε μια αποδοχή με τις τέσσερις άλλες συντεχνίες και έμεινε η συντεχνία των πιλότων η οποία απορρίπτει την πρόταση, η οποία προνοεί 6% αυξήσεις για τα επόμενα χρόνια, συν οι προσαυξήσεις, συν τα άλλα ωφελήματα με συνολικό κόστος για την εταιρεία €6.7 εκ.», είπε. Σημείωσε ότι οι πιλότοι ουσιαστικά ζητούν επαναφορά της συλλογικής σύμβασης που ίσχυε πριν από το 2004 με όλα τα ωφελήματα και περικοπές, τη στιγμή που για να σωθεί η εταιρεία τότε, απολύθηκαν 500 εργαζόμενοι και όλο το προσωπικό έδωσε μερίδιο από τις απολαβές του. Υπενθύμισε ότι τότε, οι πιλότοι δεν προχώρησαν σε απεργία όταν τους αποκόπηκαν οι παραχωρήσεις.
«Ήρθαν μετά και κάνουν επιλεκτικές απεργίες, είτε προ Χριστουγέννων, είτε προ Πάσχα, ή της ταξιδιωτικής αιχμής το καλοκαίρι, εκβιάζοντας ουσιαστικά, για πράγματα τα οποία ξέρουν ότι η εταιρεία δεν έχει την οικονομική ευχέρεια να τους ικανοποιήσει», κατέληξε.
STOCKWATCH.COM.CY
No comments:
Post a Comment