Friday, December 12, 2008

Αυτοκίνητα: Ποιες μάρκες αντέχουν στην κρίση

Αυτοκίνητα: Ποιες μάρκες αντέχουν στην κρίση



Αμετάβλητες παραμένουν οι καταναλωτικές συνήθειες των κυπρίων το πρώτο μήνα μετά το κορύφωμα της διεθνούς χρηματοπιστωτικής κρίσης. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα στοιχεία της ΟΕΒ για τις εγγραφές αυτοκινήτων σαλούν το Νοέμβριο. Σύμφωνα με τα στοιχεία, τέσσερις μάρκες διατηρούν τα σκήπτρα τους στην αγορά, απορροφώντας γύρω στο 50% της κατανάλωσης.

Στην κορυφή των προτιμήσεων των κυπρίων οδηγών, παραμένουν τα Mercedes, αφού από τις 3.211 εγγραφές σαλούν (καινούριων και μεταχειρισμένων), τα 447 ήταν μάρκας Mercedes με την εταιρεία να κατέχει μερίδιο αγοράς 13,92%.

Στη δεύτερη θέση, βρίσκονται τα οχήματα μάρκας Toyota (410 ή 12,77% μερίδιο αγοράς), τρίτα ήταν τα Suzuki (397 ή 12,36%) και τέταρτα τα BMW (385 ή 11,99%).

Μερίδιο αγοράς της τάξης του 8,32% κατέχουν τα οχήματα μάρκας Nissan, ενώ μερίδιο 5,7% και 4,05% αντίστοιχα κατέχουν επίσης τα Volkwagen και Honda.

Λιγότερες εγγραφές πραγματοποιήθηκαν για οχήματα μάρκας Ford, Audi, Mazda, Mitsubishi, Opel και Peugeot.

STOCKWATCH.COM.CY

No comments:

Share |