Η θυγατρική της, Chase, είχε επιβάλει χρεώσεις από το 2005 ως το 2012 σε μέρος των πελατών της για υπηρεσίες οι οποίες σχετίζονταν με τις πιστωτικές της κάρτες, όπως για παράδειγμα για πακέτα ασφάλισης έναντι της κλοπής ταυτότητας που όμως δεν παρείχε στην πραγματικότητα, όπως ανέφεραν η υπηρεσία εποπτείας του χρηματοπιστωτικού τομέα των Ηνωμένων Πολιτειών και η Υπηρεσία Προστασίας των καταναλωτών χρηματοοικονομικών προϊόντων σε χωριστές ανακοινώσεις τους.
Η JPMorgan χρέωνε την πιστωτική κάρτα των πελατών της με μηνιαία τέλη που κυμαίνονταν από 7,99 - 11,99 δολάρια για πρόσθετες υπηρεσίες, όπως η «προστασία κλοπής ταυτότητας» και «ελέγχου απάτης", ακόμα κι αν οι υπηρεσίες αυτές δεν προσφέρονταν, αναφέρει σε ανακοίνωση η Υπηρεσία.
Οι δύο αυτές εποπτικές αρχές επέβαλαν στην JPMorgan Chase πρόστιμα 60 εκατ. και 20 εκατ. δολαρίων, αντίστοιχα και να αποζημιώσει τους 2,1 εκατ. πελάτες που ζημιώθηκαν.
Νωρίτερα χθες, είχε γίνει γνωστό ότι η αμερικανική τράπεζα καλείται να πληρώσει πρόστιμα 920 εκατ. δολαρίων στις αμερικανικές και στις βρετανικές εποπτικές αρχές για ένα σκάνδαλο το οποίο σχετιζόταν με αγοραπωλησίες παραγώγων.
Η JPMorgan απέτυχε να ελέγξει τους χρηματιστές της, καθώς αυτοί υπερτιμούσαν ένα πολύ σύνθετο χαρτοφυλάκιο για να κρύψουν τεράστιες ζημιές, σημειώνει η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των, ανακοινώνοντας τον διακανονισμό.
Η JPMorgan απώλεσε περίπου 6,2 δισ. δολάρια το 2012 σε αποτυχημένα στοιχήματα συναλλαγών.
No comments:
Post a Comment