Απόφαση για τρεις κυλιόμενες 24ωρες απεργίες πήρε η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ), της Ελλάδας για την Παρασκευή 9/8/13, το Σάββατο 10/8/13 και την Κυριακή 11/8/13, διαμαρτυρόμενη για την...
απόφαση της Κυβέρνησης να προχωρήσει σε απολύσεις 300 εργαζομένων.
Η ΟΣΥΠΑ χαρακτηρίζει τη συγκεκριμένη απόφαση «παράνομη, αντισυνταγματική και εκτός κάθε οικονομκής λογικής», προσθέτοντας ότι η Κυβέρνηση της Ελλάδας, αδιαφορεί «για τα προβλήματα και το χάος που θα δημιουργηθούν στα αεροδρόμια και μάλιστα στο αποκορύφωμα της τουριστικής περιόδου».
Όπως αναφέρουν οι εργαζόμενοι «οδηγούμεθα στην απόφαση αυτή επειδή οι θεσμικά υπεύθυνοι για την εύρυθμη λειτουργία των αερομεταφορών και την υποδοχή του μεγάλου τουριστικού ρεύματος, υποκύπτοντας στις εντολές των δανειστών μας, αδιαφορούν για την εθνική οικονομία και το μοναδικό πλέον αιμοδότη της, τον τουρισμό».
Κατά την διάρκεια της απεργιακής κινητοποίησης θα εξυπηρετούνται οι πτήσεις:
Α) Πολιτικών και στρατιωτικών α/φών, που υπερίπτανται και διασχίζουν το FIR Αθηνών – Μακεδονίας.
Β) Ελληνικών και ξένων στρατιωτικών α/φών που συμμετέχουν σε προγραμματισμένες ασκήσεις.
Γ) Αεροσκαφών που βρίσκονται σε κατάσταση ανάγκης.
Δ) Νοσοκομειακές πτήσεις.
Ε) Πτήσεις στις οποίες επιβαίνουν αρχηγοί Κρατών – Πρωθυπουργοί.
Στ) Πτήσεις που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών.
Ζ) Μεριμνά για την συνεχή και αδιάκοπη λειτουργία των συχνοτήτων κινδύνου, την ασφάλεια των εγκαταστάσεων και των μηχανημάτων της Υπηρεσίας και την πρόληψη καταστροφών ή ατυχημάτων.
Α) Πολιτικών και στρατιωτικών α/φών, που υπερίπτανται και διασχίζουν το FIR Αθηνών – Μακεδονίας.
Β) Ελληνικών και ξένων στρατιωτικών α/φών που συμμετέχουν σε προγραμματισμένες ασκήσεις.
Γ) Αεροσκαφών που βρίσκονται σε κατάσταση ανάγκης.
Δ) Νοσοκομειακές πτήσεις.
Ε) Πτήσεις στις οποίες επιβαίνουν αρχηγοί Κρατών – Πρωθυπουργοί.
Στ) Πτήσεις που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών.
Ζ) Μεριμνά για την συνεχή και αδιάκοπη λειτουργία των συχνοτήτων κινδύνου, την ασφάλεια των εγκαταστάσεων και των μηχανημάτων της Υπηρεσίας και την πρόληψη καταστροφών ή ατυχημάτων.
Η ΟΣΥΠΑ αναφέρει ότι «σχετική αγγελία (ΝΟΤΑΜ) θα πρέπει να είναι σαφής και απαγορευτική για α/φη που δεν εμπίπτουν στα παραπάνω και προς αποφυγή προβλημάτων που θα ανακύψουν στις υπηρεσίες εδάφους και λειτουργίας του αεροδρομίου, για τη διασφάλιση των οποίων και σύμφωνα με τα παραπάνω είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι».
Επισημαίνεται ακόμα ότι «κανένα αεροσκάφος δεν θα απογειώνεται ή προσγειώνεται στα Κρατικά Πολιτικά αεροδρόμια, αν δεν υπάρχουν οι απαιτούμενους υπηρεσίες πυρόσβεσης και διάσωσης», και ότι αποτελεί ευθύνη «της Διοίκησης της ΥΠΑ να μην επιτρέπει σε τρίτους (π.χ. προσωπικό αεροπορικών εταιρειών, προσωπικό ΥΠΑ που δεν απεργεί κλπ.) να εμπλέκονται σε αντικείμενο έργου που αποτελεί αρμοδιότητα του προσωπικού που απεργεί. Οι δε επικίνδυνες καταστάσεις που θα δημιουργηθούν, σαν συνέπεια της εμπλοκής αυτής, θα βαρύνουν αποκλειστικά την Διοίκηση της ΥΠΑ και όχι βέβαια το προσωπικό ασφαλείας».
Source:http://www.kathimerini.com.cy/index.php?pageaction=kat&modid=1&artid=142463&show=Y
No comments:
Post a Comment