ΛΟΝΔΙΝΟ – Η βρετανική εταιρεία πολυτελών ειδών Burberry Group PLC (BRBY.LN) ανακοίνωσε αύξηση στα έσοδα του πρώτου τριμήνου, ενισχυμένα από τον τομέα της ανδρικής ραπτικής, παρά το γεγονός ότι ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων συρρικνώθηκε. «Με τη συνέχιση της δυναμικής, η Burberry σημείωσε ένα εύρωστο πρώτο τρίμηνο», ανέφερε η διευθύνουσα σύμβουλος, Angela Ahrendts. «Συνεχίζουμε… να εμφανίζουμε μακροπρόθεσμη διατηρήσιμη ανάπτυξη, ενώ ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος».
Η Burberry εμφάνισε έσοδα ύψους 408 εκατ. λιρών (633 εκατ. δολαρίων) για τους τρεις μήνες έως τις 30 Ιουνίου, ενισχυμένα κατά 11% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι και στο πλαίσιο των προσδοκιών της αγοράς. Ωστόσο, η ανάπτυξη των πωλήσεων συρρικνώθηκε από το 34% πέρυσι, ιδιαίτερα στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, όπου ο ρυθμός ανάπτυξης υποχώρησε στο 18% από το 67%. Οι λιανοπωλητές πολυτελών ειδών φαίνεται να μην επηρεάζονται ιδιαίτερα από την οικονομική ύφεση, με τις πωλήσεις να εμφανίζουν κέρδη από τις αναπτυσσόμενες αγορές και από τους τουρίστες στην Ευρώπη. Η τιμή της μετοχής της Burberry έχει εκτοξευθεί από το 2008, όπου ξεκίνησε η κρίση, αντανακλώντας τις αποδόσεις των ανταγωνιστών, όπως η Prada SpA (1913.HK) και η LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA (MC.FR). Κάποιοι αναλυτές, ωστόσο, αμφισβητούν τη διατηρησιμότητα της πολυτελούς φούσκας, ιδιαίτερα στην Ασία, όπου τα πρόσφατα στοιχεία από την Κίνα υποδεικνύουν ύφεση. Οι μετοχές της εταιρείας έκλεισαν την Τρίτη στις 1284 πένες, με την αξία να ανέρχεται στις 5,64 δισ. λίρες.
source: capital.gr