Η πρόσφατη έρευνα BrandZ για το 2012 φέρνει την Apple στην πρώτη θέση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά όσον αφορά την αξία της εταιρείας στα μάτια των καταναλωτών. Πέρσι η Apple είχε σκοράρει $153 δις και φέτος ανέβηκε στα $183 δις σημειώνοντας αύξηση 19 τοις εκατό. Η αύξηση αυτή ήταν η μεγαλύτερη ανάμεσα στις 10 κορυφαίες μάρκες της έρευνας. Στη λίστα την δεύτερη θέση κατακτά η IBM με αξία $116 δις και ακολουθεί η Google με $108 δις. Στην 5η θέση βρίσκεται η Microsoft με $77 δις ενώ αξίζει να αναφερθούμε και στην αξία της Samsung που τοποθετείται στα $14.1 δις και την 55η θέση στη λίστα.
source: macuser.gr