Οι Αμερικανοί καταναλωτές έγιναν λίγο πιο απαισιόδοξοι τον Απρίλιο καθώς η άνοδος των τιμών στα καύσιμα και η πιο αδύναμη αγορά εργασίας έπληξαν την εμπιστοσύνη όπως ανακοίνωσε σήμερα το Conference Board. Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης υποχώρησε για δεύτερο διαδοχικό μήνα, διολισθαίνοντας στις 69,2 μονάδες από το καθοδικά αναθεωρημένο μέγεθος των 69,5 μονάδων τον Μάρτιο.
Στα επιμέρους στοιχεία ο δείκτης των προσδοκιών υποχώρησε στις 81,1 μονάδες από 82,5 μονάδες τον προηγούμενο μήνα, ενώ ο δείκτης τρεχουσών συνθηκών σκαρφάλωσε στις 51,4 μονάδες από 49,9 προηγουμένως. "Συνολικά οι καταναλωτές είναι πιο αισιόδοξοι για την οικονομική κατάσταση, αλλά διατηρείται η επιφυλακτικότητα", αναφέρει ο Franco, επικεφαλής του Consumer Research Center του Conference Board.
source: capital.gr