 Οι Αμερικανοί καταναλωτές έγιναν λίγο πιο απαισιόδοξοι τον Απρίλιο καθώς η άνοδος των τιμών στα καύσιμα και η πιο αδύναμη αγορά εργασίας έπληξαν την εμπιστοσύνη όπως ανακοίνωσε σήμερα το Conference Board. Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης υποχώρησε για δεύτερο διαδοχικό μήνα, διολισθαίνοντας στις 69,2 μονάδες από το καθοδικά αναθεωρημένο μέγεθος των 69,5 μονάδων τον Μάρτιο.
 Οι Αμερικανοί καταναλωτές έγιναν λίγο πιο απαισιόδοξοι τον Απρίλιο καθώς η άνοδος των τιμών στα καύσιμα και η πιο αδύναμη αγορά εργασίας έπληξαν την εμπιστοσύνη όπως ανακοίνωσε σήμερα το Conference Board. Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης υποχώρησε για δεύτερο διαδοχικό μήνα, διολισθαίνοντας στις 69,2 μονάδες από το καθοδικά αναθεωρημένο μέγεθος των 69,5 μονάδων τον Μάρτιο. 
Στα επιμέρους στοιχεία ο δείκτης των προσδοκιών υποχώρησε στις 81,1 μονάδες από 82,5 μονάδες τον προηγούμενο μήνα, ενώ ο δείκτης τρεχουσών συνθηκών σκαρφάλωσε στις 51,4 μονάδες από 49,9 προηγουμένως. "Συνολικά οι καταναλωτές είναι πιο αισιόδοξοι για την οικονομική κατάσταση, αλλά διατηρείται η επιφυλακτικότητα", αναφέρει ο Franco, επικεφαλής του Consumer Research Center του Conference Board. 
source: capital.gr
 
 
