Tuesday, February 8, 2011
Μ. Βρετανία: Αύξηση λιανικών πωλήσεων 2,7% τον Ιανουάριο
Μ. Βρετανία: Αύξηση λιανικών πωλήσεων 2,7% τον Ιανουάριο
ΛΟΝΔΙΝΟ (Dow Jones)—Οι λιανικές πωλήσεις στην Μ. Βρετανία ανέκαμψαν από την επηρεασμένη από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες πτώση τον Ιανουάριο, σημειώνοντας ανάπτυξη με τον ταχύτερο ετήσιο ρυθμό από το Μάρτιο του περασμένου έτους.
Αυτό συνάδει με στοιχεία από άλλες δημοσκοπήσεις που δημοσιεύτηκαν την περασμένη εβδομάδα, που συνολικά έδειχναν ότι η οικονομία αναπτύχθηκε εκ νέου στο ξεκίνημα του 2011, έχοντας συρρικνωθεί στο τέταρτο τρίμηνο του περασμένου έτους.
Οι λιανικές πωλήσεις ενδέχεται να ενισχύσουν τις προσδοκίες των επενδυτών ότι η Τράπεζα της Αγγλίας θα αυξήσει τα επιτόκια σύντομα, αν και μία τέτοια κίνηση συνεχίζει να συγκεντρώνει λίγες πιθανότητες κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Νομισματικής Πολιτικής την Τετάρτη και την Πέμπτη.
Το British Retail Consortium δημοσίευσε τη μηνιαία του δημοσκόπηση σήμερα και ανακοίνωσε ότι η αξία των πωλήσεων των καταστημάτων που λειτουργούν τουλάχιστον ένα χρόνο σημείωσε αύξηση 2,3% έναντι του Ιανουαρίου του 2010, ενώ η αξία των πωλήσεων σε όλα τα καταστήματα ενισχύθηκε 4,2% έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου.
Η ανάκαμψη ήταν ισχυρότερη των προσδοκιών, με τους αναλυτές να κάνουν λόγο για αύηξηση πωλήσεων 1,0%, σύμφωνα με δημοσκόπηση του Dow Jones Newswires. Και η αύξηση συνέβη παρά την αύξηση των φόρων στις 4 Ιανουαρίου, στο 20,0% από 17,5%.
Ωστόσο, το BRC προειδοποίησε για την υπερβολικά θετική ανάγνωση των στοιχείων, σημειώνοντας ότι τον Ιανουάριο του 2010, οι πωλήσεις ήταν αδύναμες λόγω της ισχυρής χιονόπτωσης, όπως ήταν και το Δεκέμβριο του 2010, όταν υποχώρησαν 0,3%.
«Η ανάπτυξη του Ιανουαρίου δέχτηκε ώθηση από μία σχετικά μικρή σε διάρκεια αλλά ισχυρή έκρηξη της αγοράς προϊόντων, εκτός των τροφίμων, στις αρχές του μήνα», τόνισε ο Stephen Robertson, γενικός διευθυντής του BRC.
Και το BRC προειδοποίησε την κυβέρνηση έναντι των όποιων περαιτέρω μέτρων που θα πλήξουν την αγοραστική δύναμη στον προϋπολογισμό της 23ης Μαρτίου.
«Η αντιστροφή τάσης στην καταναλωτική εμπιστοσύνη είναι σημαντικός παράγοντας για την αντιστροφή τάσης στην οικονομία», σημείωσε ο Robertson. «Μία σειρά πιέσεων επιβαρύνει τους καταναλωτές. Αναφορικά με τον προϋπολογισμό, η κυβέρνηση δεν πρέπει να προσθέσει και άλλες».
Στο τρίμηνο έως τον Ιανουάριο, οι συνολικές πωλήσεις ενισχύθηκαν 2,7% έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου, με τις πωλήσεις τροφίμων να αυξάνονται 3,9% και οι πωλήσεις εκτός των τροφίμων κατά 1,9%.
Η δημοσκόπηση του BRC κάλυπτε την περίοδο από 2 Ιανουαρίου και 29 Ιανουαρίου.
source: capital.gr
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment