Monday, January 24, 2011
Σε αρνητικό έδαφος παραμένει το καταναλωτικό κλίμα παγκοσμίως
Σε αρνητικό έδαφος παραμένει το καταναλωτικό κλίμα παγκοσμίως
Σε αρνητικό έδαφος παραμένει το παγκόσμιο καταναλωτικό κλίμα, σύμφωνα με σχετική έρευνα.
Ο μέσος όρος του παγκόσμιου δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης Nielsen έδειξε ότι οι καταναλωτές ανά τον κόσμο παραμένουν απαισιόδοξοι, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters.
Επικαλούμενο τα αποτελέσματα της έρευνας, το Reuters αναφέρει στο δημοσίευμά του ότι ο δείκτης Nielsen παρέμεινε αμετάβλητος στις 90 μονάδες το δ’ τρίμηνο σε σχέση με το γ’ τρίμηνο, γεγονός που υποδεικνύει απαισιόδοξες προοπτικές καθώς βρίσκεται κάτω από το όριο των 100 μονάδων.
Η εμπιστοσύνη ήταν χαμηλότερη στην Κροατία ακολουθούμενη από την Πορτογαλία και την Ελλάδα. Τα υψηλότερα επίπεδα εμπιστοσύνης παρατηρήθηκαν στην Ινδία, τις Φιλιππίνες και τη Νορβηγία.
Η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις ΗΠΑ, εν τω μεταξύ, ήταν κάτω του παγκόσμιου μέσου όρου στις 81 μονάδες, αμετάβλητη από το προηγούμενο τρίμηνο. Η κινεζική εμπιστοσύνη υποχώρησε 4 μονάδες στις 100 μονάδες.
source: capital.gr
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment