Wednesday, September 16, 2009
MIG: Νέο fund 1 δισ. δολ. σε συνεργασία με Goldman Sachs
MIG: Νέο fund 1 δισ. δολ. σε συνεργασία με Goldman Sachs
Στόχος είναι το συγκεκριμένο κεφάλαιο να επωφεληθεί από τις ευκαιρίες που έχουν δημιουργήσει στην αγορά των πλοίων ξηρού φορτίου η παγκόσμια οικονομική κρίση και η κρίση στη ναυτιλία.
Τη δημιουργία επενδυτικού κεφαλαίου στη ναυτιλία σε συνεργασία με της Goldman Sachs, άλλους Ελληνες επενδυτές και εφοπλιστές -μετόχους της και μη- μελετά, σύμφωνα με πληροφορίες, ο όμιλος της MIG.
Οι συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη με στόχο τη δημιουργία ενός ισχυρού επενδυτικού κεφαλαίου το οποίο θα επωφεληθεί από τις ευκαιρίες που έχουν δημιουργήσει στην αγορά των πλοίων ξηρού φορτίου η παγκόσμια οικονομική κρίση και η κρίση στη ναυτιλία.
Ακόμα και 1 δισ. δολ.
Στόχος της MIG, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες είναι να συγκεντρώσει μία «δύναμη πυρός» που να φθάνει ακόμα και το 1 δισ. δολάρια καθώς οι αξίες των πλοίων ήταν και παραμένουν το «μεγάλο χαρτί» για τους επενδυτές και ανθρώπους της ναυτιλίας.
Η σύσταση ενός ισχυρού επενδυτικού κεφαλαίου στη ναυτιλία ήταν ένα θέμα που, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, απασχολούσε τη MIG πριν ακόμα από το ξέσπασμα της μεγάλης κρίσης. Ο όμιλος επαναπροσέγγισε αυτό το σχέδιο από άλλη οπτική γωνία μετά τον Σεπτέμβριο του 2008 και την κατάρρευση των χρηματαγορών.
Ο Ανδρέας Βγενόπουλος στην ομιλία που είχε πραγματοποιήσει στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά, λίγους μήνες μετά την κατάρρευση των αγορών, είχε ενθαρρύνει τους εφοπλιστές να συνεχίσουν τις επενδύσεις παρά την κρίση και να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν τόσο σε διάφορους τομείς όσο και στη ναυτιλία.
Η δημιουργία επενδυτικών κεφαλαίων στη ναυτιλία από Ελληνες ή η αποφασιστική τους συμμετοχή σε αυτά ήταν εκ των ουκ άνευ για τη διεθνή αγορά η οποία ανέκαθεν θεωρούσε τις κινήσεις τους ως το βαρόμετρο για την αγορά.
Στα bulk carrier
Επενδυτικά κεφάλαια έχουν αρχίσει να δραστηριοποιούνται στις αγορές πλοίων. To fund του Σπύρου Π. Λαιμού είναι ήδη παρόν -αποκλειστικά προς το παρόν- στην αγορά των bulk carrier έχοντας στόχο να διαθέσει κεφάλαια της τάξεως των 600 - 700 εκατ. δολαρίων. Τη συμμετοχή ελληνικών εταιρειών, όπως ο Ομιλος Τσάκου, επιζητούν ξένοι θεσμικοί επενδυτές -όπως η Morgan Stanley- προκειμένου να αξιοποιήσουν τη μεγάλη πτώση στις αξίες των πλοίων.
Τα επενδυτικά κεφάλαια θα συγκεντρώσουν στα χέρια τους χωρητικότητες και αξίες τις οποίες θα διαχειριστούν σταδιακά ανάλογα με τις εξελίξεις στην αγορά. Η κρίση μείωσε δραματικά τις αξίες των πλοίων και υπάρχουν εκτιμήσεις ότι αυτή η καθοδική πορεία θα εξελιχθεί περαιτέρω καθώς η αγορά δεν πρόκειται να ανακάμψει γρήγορα.
imerisia.gr
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment