Thursday, September 17, 2009
Πέταξε το γάντι» στο Θ. Βασιλάκη ο Α. Βγενόπουλος, λέγοντας «το πάρτι τελείωσε» - Τι απαντά η Aegean
Πέταξε το γάντι» στο Θ. Βασιλάκη ο Α. Βγενόπουλος, λέγοντας «το πάρτι τελείωσε» - Τι απαντά η Aegean
Aναπάντητη άφησε η Aegean Αirlines την ευθεία επίθεση που εξαπέλυσε (τα "σκάγια" πήραν και το υπουργείο Εξωτερικών) ο επικεφαλής του ομίλου Marfin Ανδρέας Βγενόπουλος, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου για τη νέα Ολυμπιακή, την Olympic Air. Σε ανακοίνωσή της η Aegean, απλώς "καλωσορίζει" στον ανταγωνισμό τη νέα Ολυμπιακή. Ο κ. Βγενόπουλος, με αφορμή ερώτηση για τις άγονες γραμμές, δήλωσε χαρακτηριστικά, ότι «πραγματοποιούνταν στο παρελθόν μη σύννομοι διαγωνισμοί, οι οποίοι εξυπηρετούσαν τα συμφέροντα συγκεκριμένων εταιρειών». «Το πάρτι των παράνομων διαγωνισμών τελείωσε, δήλωσε χαρακτηριστικά ο Α. Βγενόπουλος.
Ο επικεφαλής του ομίλου Marfin αποκάλυψε ένα μνημόνιο κατανόησης που υπογράφτηκε μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας και αφορούσε πτήσεις προς την Κωνσταντινούποληκαι στην οποία η Aegean είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον ενώ προΰπαρχε ρήτρα ότι τις γραμμές αυτές θα τις εξυπηρετεί η Ολυμπιακή.
O κ. Βγενόπουλος επισκέφθηκε τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Μεταφορών τον κ, Πλατύ ο οποίος δεν γνώριζε τι ακριβώς είχε συμβεί.
Τρεις μέρες αργότερα επικοινώνησε με τον κ. Βγενόπουλο και τον ενημέρωσε ότι ουσιαστικά υπήρξε παρέμβαση του υπουργείου Εξωτερικών.
Ο κ. Βγενόπουλος διερωτήθηκε πως η Aegean και ο κ. Βασιλάκης έμαθε για τον διαγωνισμό αφού ποτέ δεν προκηρύχθηκε και διερωτήθηκε, «μάλλον ο κ Βασιλάκης θα περνούσε έξω από το υπουργείο Εξωτερικών θα έστησε αυτί και έτσι θα το έμαθε»
Ο επικεφαλής της Marfin επιτέθηκε με σφοδρότητα κατά της Aegean τονίζοντας ότι η συγκεκριμένη εταιρία δείχνει ότι ενδιαφέρεται μόνο όταν δεν της βγαίνουν οι σχεδιασμοί της. Όταν προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την Ολυμπιακή δεν κατήλθε στον διαγωνισμό αλλά εν συνεχεία όταν εκδήλωσε ενδιαφέρον η MIG, ξαφνικά άρχισε να ενδιαφέρεται.
Το ίδιο συνέβη και με το θέμα των άγονων γραμμών και όπως τόνισε ο κ. Βγενόπουλος καλώς και ακυρώθηκε
«Ποιοι κόπτονται για τον ανταγωνισμό, οι άλλοι η Aegean είπε χαρακτηριστικά , εμείς επιζητούμε τον ανταγωνισμό, τον υγιή και τον διαφανή».
Στο μεταξύ, η Olympic Air ανακοίνωσε συνεργασίες με 4 αεροπορικές εταιρείες, την Delta Airlines, την KLM, την Etihad και την Cyprus Airways, ανακοίνωσε στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Αντώνης Συμιγδαλάς.
Ο ίδιος, επανέλαβε πως το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας ξεπερνά τα 1,1 δισ. δολ.
Η Olympic Air, είναι έτοιμη να ξεκινήσει τις πτήσεις σε δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού με σύγχρονα αεροσκάφη που αποτελούν τον νεώτερης ηλικίας αεροπορικό στόλο στην νοτιοανατολική Ευρώπη.
Η Marfin Investment Group (MIG) υπέγραψε στις 30 Απριλίου τις συμφωνίες για την εξαγορά περιουσιακών στοιχείων της Ολυμπιακής και λίγο πριν συμπληρωθούν πέντε μήνες η Olympic Air,είναι έτοιμη από την 1η Οκτωβρίου να ξεκινήσει το πτητικό της έργο. Στο διάστημα αυτό, δημιουργήθηκε η νέα αεροπορική εταιρεία, χάρη στην αφοσίωση και την σκληρή δουλειά εκατοντάδων στελεχών που δέχθηκαν την μοναδική αυτή πρόκληση.
Από την πρώτη ημέρα δημοσίευσης των αγγελιών για την επιλογή προσωπικού, η εταιρεία δέχθηκε 43.000 αιτήσεις από τις οποίες επιλέχθηκαν πάνω από 17.000 άτομα και πραγματοποίησαν συναντήσεις με στελέχη της Olympic Air και συμβούλους ανθρώπινου δυναμικού της MIG.
Σήμερα έχουν προσληφθεί 5.000 άτομα τα οποία κατανέμονται στις τρείς εταιρείες που αποτελούν τον όμιλο: την εταιρεία πτητικού έργου Olympic Air, την εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης Olympic Handling και την τεχνική βάση Olympic Engineering.Η διοίκηση και το προσωπικό της εταιρείας θα συνεχίσουν να εργάζονται εντατικά προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι στόχοι που είναι:
Μεγιστοποίησητης πρόσβασης επιβατών από και προς την Ελλάδα.
Παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, με έμφαση στην ακρίβεια προγράμματος πτήσεων, καθώς και στη φιλική εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του επιβάτη.
Ανάληψη της κύριας θέσης στο εσωτερική αγορά.
Σύναψη συμφωνιών με αξιόπιστους αερομεταφορείς για τη διενέργεια πτήσεων κοινού κωδικού (code-share) και τη σύναψη εμπορικών σχέσεων υψηλής προστιθέμενης αξίας.
Ο στόλος της Olympic Air θα αποτελείται σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό από 32 αεροσκάφη από τα οποία τα δεκαέξι είναι Airbus 319 και 320, δέκα Bombardier Q400,πέντε BombardierDash 100 και ένα ATR – 42. Ήδη από την 1η Οκτωβρίου θα είναι διαθέσιμα 21 συνολικά αεροσκάφη , τα οποία θα γίνουν25 από την 1η Νοεμβρίου και στη συνέχεια θα προστεθούν τα υπόλοιπα. Συνολικά η επένδυση της εταιρείας σε αεροσκάφη και ανταλλακτικά αναμένεται να φθάσει σε1,1 δισ δολάρια
Με το στόλο αυτόκαισε συνεργασία με άλλες αεροπορικές εταιρείες,η Olympic Air θα ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις του επιβατικού κοινού και θα εμπλουτίσει τις λύσεις που έχουν οι πελάτες της για ταξίδια σε όλον τον κόσμο. Η αεροπορική σύνδεση της Ελλάδας με τα εξωτερικό θα βελτιωθείκαθώς θα προσφέρονται περισσότερες συνδέσεις από ότι στο παρελθόν.
Η Olympic Air θα καλύπτει τα δρομολόγια εσωτερικού πετώντας από και προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξ/πολη, Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο, Κω, Ρόδο, Σύρο, Μύκονο, Σαντορίνη, Ηράκλειο, Χανιά, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Πρέβεζα, Ιωάννινα, Κέρκυρα. Επίσης έχει προσφερθεί να καλύψει το σύνολο των άγονων γραμμών για Σκύρο, Σκιάθο, Ικαρία, Κάλυμνο, Λέρο, Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Κάσο, Σητεία, Πάρο, Νάξο, Μήλο, Κύθηρα και Καλαμάτα.
Όσον αφορά το εξωτερικό η εταιρεία είναι έτοιμη να πραγματοποιεί πτήσεις προς Λονδίνο, Παρίσι, Βρυξέλλες, ʼμστερνταμ, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Βιέννη, Μιλάνο, Ρώμη, Κωv/πoλη, Λάρνακα, Βηρυτό, Κάιρο, Αλεξάνδρεια, Σόφια, Τίρανα, Τελ Αβίβ. Παράλληλα η Olympic Air καταρτίζει συμφωνίες με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες για πτήσεις κοινού κωδικού προς Νέα Υόρκη, Τορόντο, Μόντρεαλ, Αυστραλία, Γιοχάνεσμπουργκ, Ατλάντα, Abu Dhabi. Η πρόσβαση του ελληνικού επιβατικού κοινού προς το εξωτερικό αλλά και η σύνδεση ξένων χωρών με την Ελλάδα ενισχύεται, καθιστώντας την Ελλάδα σημαντικότερο κόμβο επιβατικής κίνησης.
Ήδη έχει υπογραφεί συμφωνία με την Delta Airlines για πτήσεις κοινού κωδικού προς Νέα Υόρκη, από 1η Οκτωβρίου 2009, η οποία θα εμπλουτιστεί και με άλλους προορισμούς από τις αρχές του 2010.
Βρίσκεταισε στάδιο τελικής επεξεργασίας η συνεργασία της Olympic Air με την Air France, για πτήσεις κοινού κωδικού, τόσο μεταξύ Ελλάδας – Γαλλίας, όσο και για πτήσεις προς το Μόντρεαλ του Καναδά από τον Μάρτιο 2010. Παράλληλα, ολοκληρώνεται η διασφάλιση πτήσεων κοινού κωδικού με την KLM για την εκμετάλλευση των δρομολογίων Ελλάδας – Ολλανδίας καθώς και δρομολογίων προς και από Τορόντο από τον Μάρτιο 2010. Έχει επίσης προχωρήσει η υλοποίηση της συνεργασίας της Olympic Air με την Etihad Airways για πτήσεις κοινού κωδικού προς και από Adu Dhabi καθώς επίσης και για πτήσεις προς και από Νότιο Αφρική, Αυστραλία και Νοτιοανατολική Ασία, Κίνα και Ιαπωνία.
Επίσης ολοκληρώνονται οι συμφωνίες συνεργασίας με την CSA-Czech Airlines για Πράγα, την Aerosvit για Κίεβο και Οδησσό, την Fly Baboo για Γενεύη, την Kuwait Airways για Κουβέιτ.
Πρέπει να σημειωθεί ότιη Olympic Air επεξεργάζεται ένα ευρύ πλαίσιο εμπορικής συνεργασίας με τις Delta Airlines & Air France / KLM και Aeroflot, με προοπτική ένταξής της στη συμμαχία της SKYTEAM, την παγκόσμια αεροπορική συμμαχία πού αριθμεί στις τάξεις της 14 μέλη από 4 ηπείρους. Στην περίπτωση αυτήοι επιβάτες της Olympic Airθα αποκτήσουν πρόσβαση στο παγκόσμιο δίκτυο της SKYTEAM, που καλύπτει 905 προορισμούς σε 169 χώρες με 16.787 ημερήσιες πτήσεις.
Ακόμα ανακοινώνεται ότι η νέα εταιρεία αποφάσισε να επιβραβεύσει με μίλια τους επιβάτες της παλαιάς Ολυμπιακής που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Icarus. Το πρόγραμμα επιβράβευσης τακτικών επιβατών τηςOlympic Air, το Travelair Club θα προσφέρει μίλια και στους τακτικούς επιβάτες της παλαιάς Ολυμπιακής.
Η OLYMPIC AIR θα χρησιμοποιεί όλα τα διαθέσιμα δίκτυα προς διευκόλυνση του επιβατικού κοινού
Τέλος, μεταξύ άλλων ο κ. Α. Βγενόπουλος έκανε και την ακόλουθη δήλωση: «Στις 5 Φεβρουαρίου ανταποκριθήκαμε στην έκκληση της Κυβέρνησης για να ολοκληρωθεί επιτέλους ο διαγωνισμός για την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ που κινδύνευε να κηρυχθεί άγονος και να συνεχίσει να λειτουργεί μια νέα ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ στα πλαίσια της ελληνικής επιχειρηματικότητας και του υγιούς ανταγωνισμού.
Είχαμε πει τότε ότι η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ είναι ένα κομμάτι της ιστορίας μας και της ζωής μας και θέλουμε να υπάρχει και να μας ξανακάνει υπερήφανους.
Σήμερα έχουμε μπει πια στην τελική ευθεία και σε λιγότερο από δυο εβδομάδες η επιδίωξή μας αυτή, που είναι και όνειρο της πλειοψηφίας των Ελλήνων, θα γίνει πραγματικότητα.
Θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω τους 5.000 εργαζόμενους που ήλθαν κοντά μας με εμπιστοσύνη αλλά και πίστη στο όραμα.Πολλοί απ΄αυτούς αρνήθηκαν αργομισθίες στο Δημόσιο και πρόωρες συνταξιοδοτήσεις, ενώ άλλοι εγκατέλειψαν καριέρες σε κατεστημένες ανταγωνιστικές εταιρείες για να είναι μέρος αυτής της προσπάθειας που όλοι μας την θεωρούμε σαν εθνική υπόθεση.Όλοι αυτοί οι άνθρωποι επέτυχαν ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα, μοναδικό στον χώρο των διεθνών αερομεταφορών.Το σημαντικότερο όμως είναι ότι απέδειξαν ότι υπάρχει μια Ελλάδα με υγιή χαρακτηριστικά, μια Ελλάδα που μπορεί να πάει ψηλά…»
Τι λέει η Aegean
«Η AEGEAN AIRLINES έφτασε να πετύχει την ποιότητα, τα μεγέθη, την σημαντική συμβολή της στην Ελληνική οικονομία σε ένα περιβάλλον με συχνά αντίξοες συνθήκες και ανταγωνισμό από πολλούς αερομεταφορείς αλλά κυρίως από την κρατική ΟΑ, η οποία όπως είναι πλέον γνωστό επιδοτείτο και κόστιζε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο.
Έχουμε πετύχει στον υγιή ανταγωνισμό με ξένες και ελληνικές αεροπορικές εταιρείες και έχουμε αντέξει στον αθέμιτο ανταγωνισμό ακόμα και όταν αυτός υποστηρίζεται από τις βαθιές τσέπες του κράτους καθόλη την διάρκεια της δεκαετούς μας πορείας.
Αυτό το αναγνωρίζουν οι καταναλωτές επιβάτες μας και όλοι οι εργαζόμενοι της εταιρείας μας που μαζί έχουμε πορευτεί αυτά τα χρόνια. Παράλληλα όμως το αναγνωρίζουν και διεθνείς οργανισμοί και η μεγαλύτερη παγκόσμια αεροπορική συμμαχία στην οποία έχουμε γίνει αποδεκτοί.
Καλοσωρίζουμε την νέα OLYMPIC AIR και την ιδιοκτήτρια εταιρεία της MIG στον χώρο των Ελληνικών αερομεταφορών.
Η εταιρεία μας, οι μέτοχοί της, η διοίκησή της και όλοιοι εργαζόμενοί της είμαστε πάνω απ’ όλα περήφανοι για δύο πράγματα:
Για την συμβολή μας στην ελληνική οικονομία την τελευταία δεκαετία αλλά ακόμη περισσότερο για το ήθος στην λειτουργία, την ποιότητα, τον σεβασμό των θεσμών που εισήγαγε η εταιρεία μας στον χώρο των αερομεταφορών στην Ελλάδα».
reporter.gr
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment