Friday, July 24, 2009

ΜΙG: Υλοποιεί επενδυτικό πρόγραμμα $920 εκατ. για την Olympic Air

ΜΙG: Υλοποιεί επενδυτικό πρόγραμμα $920 εκατ. για την Olympic Air


Τα 920 εκατ. δολάρια προσεγγίζει το επενδυτικό πρόγραμμα της MIG για την Olympic Air, η οποία θα πετά από την 1η Οκτωβρίου υπό τον πλήρη έλεγχο της.

Αυτό ανέφερε χθες, ο διευθύνων σύμβουλος της Olympic Air, κ. Αντώνης Συμιγδαλάς, στο περιθώριο ενημερωτικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη για τους τουριστικούς πράκτορες της Βόρειας Ελλάδας.

Ήδη, η MIG προχώρησε στην αγορά οκτώ καινούριων ελικοφόρων αεροσκαφών τύπου Q400 της Βombardier, αξίας 224 -250 εκατ. δολαρίων. H MIG έχει τη δυνατότητα απόκτησης (option) ακόμη οκτώ αεροσκαφών ίδιου τύπου (Q400 NextGen), ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό της παραγγελίας σε 16 και το συνολικό τίμημα στα 468 εκατ. δολάρια.

Τα αεροσκάφη Q400 ήδη ξεκίνησαν να εντάσσονται στο στόλο της Olympic Air, καθώς θα χρησιμοποιηθούν για την κάλυψη των εσωτερικών δρομολογίων και κυρίως των άγονων γραμμών, αντικαθιστώντας σταδιακά τα ελικοφόρα ATR 40 και ATR 70 που χρησιμοποιούν σήμερα οι Ολυμπιακές Αερογραμμές.

Όπως αποκάλυψε ο κ. Συμιγδαλάς, αυτή την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη διεθνής διαγωνισμός για την προμήθεια αεροσκαφών τύπου jet, συνολικής επένδυσης 500 εκατ. δολαρίων.

Παράλληλα, η εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης Olympic Handling υλοποιεί επένδυση 170 εκατ. δολάρια, ενώ σημαντικές επενδύσεις θα δρομολογηθούν και στην εταιρεία τεχνικής βάσης.

Code Share το δρομολόγιο της Νέας Υόρκης με τη Delta

Ο επενδυτικός όμιλος, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, τοποθετεί την πλήρη «ανοικοδόμηση» του πτητικού έργου σε 2-3 χρόνια, της τεχνικής βάσης σε 1 χρόνο και της επίγειας εξυπηρέτησης σε 1-2 χρόνια.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα ΟΑ ετοιμάζει εξόρμηση σε κάποιες πρωτεύουσες των Βαλκανίων, αλλά και σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις. Η εξάπλωση του δικτύου θα γίνει σταδιακά, με απώτερο στόχο την κάλυψη πρωτευουσών κρατών των Βαλκανίων, αλλά και της κεντρικής και δυτικής Ευρώπης.

Ήδη, στο στόχαστρο της νέας διοίκησης έχουν μπει πόλεις, όπως το Μάντσεστερ, η Μαδρίτη, η Βιέννη και η Κωνσταντινούπολη.

Αντίθετα, άγνωστη θεωρείται η πολιτική που θα ακολουθήσει στην κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, όπως η Νέα Υόρκη, το Μόντρεαλ και το Γιοχάνεσμπουργκ. Η Νέα Υόρκη, εκτός απροόπτου, θα δοθεί code share με τη Delta, ενώ σημαντικές πιθανότητες, ώστε να πραγματοποιηθεί το ίδιο, συγκεντρώνουν τα δρομολόγια σε Καναδά και Νότιο Αφρική.

capital.gr

No comments:

Share |