Wednesday, June 10, 2009

«Βουτιά» 9 ετών στη διαφημιστική δαπάνη στις ΗΠΑ

«Βουτιά» 9 ετών στη διαφημιστική δαπάνη στις ΗΠΑ

Ισχυρό πλήγμα έχει δεχθεί η διαφημιστική δαπάνη στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, έχοντας μάλιστα σημειώσει τη μεγαλύτερη «βουτιά» σε διάστημα εννέα ετών ύψους 14%, σύμφωνα με τα στοιχεία του TNS Media Intelligence. Στο τέταρτο τρίμηνο του 2008 είχε καταγραφεί πτώση της τάξεως του 9%. Συνολικά, οι διαφημιστικές δαπάνες υποχώρησαν στα 30,2 δις. δολάρια, σημειώνοντας τη μεγαλύτερη πτώση από το 2000 οπότε και ξεκίνησε η αναμέτρηση των στοιχείων από το TNS.

Πιο συγκεκριμένα, στις διαφημιστικές δαπάνες του κρατικών ραδιοφωνικών σταθμών υποχώρησαν κατά 32%, ενώ μείωση 29% κατέγραψαν στις εφημερίδες και 28% στην τηλεόραση.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, πτώση της διαφημιστικής δαπάνης κατά 12% στο πρώτο τετράμηνο καταγράφηκε και από τη Nielsen Media.

REPORTER.GR

No comments:

Share |