Chrysler Aviation: Αγοράζω την Ολυμπιακή αν βρω τα λεφτά!
Μπορεί η Chrysler Aviaton να ανακοίνωσε χθες ότι υπέβαλλε προσφορά ύψους 210 εκατ. ευρώ για την εξαγορά του συνόλου της Ολυμπιακής, ωστόσο διευκρινίζει πως η εξεύρεση της χρηματοδότησης... έπεται.
Σε επιστολή της προς το υπουργείο Μεταφορών με ημερομηνία 2 Μαρτίου την οποία υπογράφει ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Στέλιος Ράπτης, η Chrysler Aviation αναφέρει πως «αυτή η προσφορά υπόκειται σε χρηματοδότηση στην περίπτωση που η Chrysler Aviation επιλεχθεί ως αποκλειστικός υποψήφιος αγοραστής για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές. Αυτή η προσφορά θα ισχύσει έως την Τρίτη 10 Μαρτίου και τις 14:00 GMT (16:00 ώρα Ελλάδος)».
Στη χθεσινή της ανακοίνωση η Chrysler Aviation ανέφερε πως «κατέθεσε προσφορά για το σύνολο του Ομίλου της Ολυμπιακής ύψους 210 εκατ. ευρώ, η οποία αφορά «την εξαγορά του συνόλου του ομίλου της Ολυμπιακής (ΠΑΝΘΕΟΝ, επίγεια εξυπηρέτηση και Τεχνική Βάση) ύψους 210 εκατ. ευρώ». Παράλληλα, ενημέρωνε ότι θα καταθέσει προσφορά και για την εξαγορά των υπολοίπων περιουσιακών στοιχείων του ομίλου της Ολυμπιακής. Επιπροσθέτως, σημείωνε πως θα χρηματοδοτηθούν από πλευράς της η ανανέωση του αεροπορικού υλικού ύψους 200 εκατ. ευρώ.
Δηλώσεις Βγενόπουλου για Aegean
Ο κ. Ανδρέας Βγενόπουλος, μιλώντας σήμερα στο ραδιοφωνικό σταθμό realfm για το θέμα της Ολυμπιακής δήλωσε: "Το καινούργιο σκηνικό δεν είμαι σε θέση να το εκτιμήσω γιατί δεν είναι δικό μου θέμα, αλλά θέμα της κυβέρνησης. Εμείς κατεβήκαμε σε αυτή τη διαδικασία αποκλειστικά και μόνο για να βοηθήσουμε θεωρώντας πως η Ολυμπιακή έπρεπε να συνεχίσει να υπάρχει προς όφελος και του τουρισμού και της οικονομίας και θεωρώντας πως και τα δικά μας τα συμφέροντα -επειδή είμαστε πολύ μεγάλος επιχειρηματικός όμιλος- θα θιγούν εφόσον θίγεται η οικονομία. Και από ό,τι θυμόσαστε μπήκαμε σε ανταπόκριση μίας έκκλησης της κυβέρνησης όταν αυτός ο διαγωνισμός κηρύχθηκε άγονος. Είχαμε πει από την πρώτη στιγμή πως με τη δική μας παρουσία δίδουμε μία αξιόπιστη λύση για την εξακολούθηση της λειτουργίας της Ολυμπιακής ή μάλλον για τη λειτουργία της νέας Ολυμπιακής”.
Παράλληλα, τόνισε: “Είχαμε πει ότι αν κάποιος άλλος ήταν ενδιαφερόμενος και ήθελε να έρθει και να μπει στο δικό μας σχήμα ή αν υπήρχε κάποιος σοβαρός ενδιαφερόμενος που να διαθέτει και την απαραίτητη αξιοπιστία και ήταν διατεθειμένος να λύσει το πρόβλημα της Ολυμπιακής πως εμείς δεν θα είχαμε πρόβλημα και να αποσυρθούμε”.
Για την Aegean Airlines ο κ. Βγενόπουλος τη χαρακτήρισε "πολύ σοβαρή, αξιόλογη και αξιόπιστη εταιρεία" τονίζοντας ότι "αυτή τη στιγμή δίνει εναλλακτική λύση στην κυβέρνηση να εφαρμόσει τη δική της πολιτική βούληση. Αν η κυβέρνηση θεωρεί πως δεν υπάρχει κάποιο θέμα στις συνθήκες ανταγωνισμού που θα δημιουργηθούν στο μέλλον, τότε έχει μία εναλλακτική λύση να προχωρήσει και να συνεχίσει να υπάρχει το όνομα Ολυμπιακή, έστω και αν αυτή είναι μέσω συγχώνευσης με Aegean”
Ερωτηθείς για τη συνάντηση με τον κ. Βασιλάκη, ο κ. Βγενόπουλός απάντησε πως δεν συζητήθηκε το θέμα συνεργασίας. “Ήταν καθαρά μία συνάντηση αβροφροσύνης”. “Είχαμε μία πάρα πολύ καλή συζήτηση και οι άνθρωποι δεν ήταν υποχρεωμένοι να μας πουν πως θα κατεβούν στο διαγωνισμό.”
CAPITAL.GR
No comments:
Post a Comment