Κούρσα πολυτελείας στην auto-κρίση
Σταθεροί στις προτιμήσεις τους για αυτοκίνητα πολυτελείας παραμένουν οι κύπριοι παρά τη διεθνή και εγχώρια οικονομική κρίση. Η μεγάλη μείωση 25% που παρουσιάζουν φέτος οι πωλήσεις αυτοκινήτων δεν έχουν επιφέρει, προς το παρόν, μεγάλες ανακατατάξεις στις καταναλωτικές συνήθειες των αγοραστών, αφού ένας στους τέσσερις συνεχίζουν να προτιμούν τα Mercedes και BMW.
Σύμφωνα με στοιχεία της ΟΕΒ, από τις 3.158 εγγραφές σαλούν (καινούριων και μεταχειρισμένων), τα 443 ήταν μάρκας Mercedes (μερίδιο αγοράς 14,03%), ενώ 414 ήταν μάρκας BMW με την εταιρεία να κατέχει μερίδιο αγοράς 13,11%.
Στην τρίτη θέση βρέθηκαν τα οχήματα μάρκας Nissan (402 ή 12,73% μερίδιο αγοράς), ενώ τέταρτα ήταν τα Τοyota (356 ή 11,27%). Στην πέμπτη θέση ήταν τα οχήματα μάρκας Suzuki με μερίδιο αγοράς 9,18%.
Μερίδιο αγοράς της τάξης του 5,6% κατέχουν τα οχήματα μάρκας Ford, ενώ μερίδιο 4,75% και 4,43% αντίστοιχα κατέχουν επίσης τα Volkswagen και Honda.
Το Φεβρουάριο πωλήθηκαν συνολικά 130 αυτοκίνητα μάρκας Audi, που αποτελούν το 4,12% των συνολικών εγγραφών ιδιωτικών σαλούν για το μήνα.
Οι συνολικές εγγραφές σαλούν μειώθηκαν το Φεβρουάριο του 2009 κατά 24% στις 3.158 από 4.156 πέρσι.
STOCKWATCH.COM.CY
No comments:
Post a Comment